3 853 794 läst · 13 034 svar
3854k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jem & fix black friday blad
Beställer jag på webben idag så kommer den runt den 2/12. Svaret blev att man inte riktigt visste om det gick att matcha mot Clas då, eftersom att deras kampanj var förbi. Suck.HasselPatrik skrev:
Toolab har också samma pris, bl.a. Vet inte om det är ett superpris när alla matchar sammahscn skrev:Har denna Milwaukee M12 sedan något år. Mycket nöjd. Köpte efter att ha kört sönder några Makita. Väldigt smidig och slitstark använder nog denna till 80%, har även en Milwaukee M18 som också är väldigt bra men tyngre och klumpigare.
Måste vara ett kanonpris.
[länk]
eller
[länk]
Om man vill komplettera Milwaukee kan jag rekommendera Swedenusatrade på Tradera, säljer bl a nakna Milwaukee maskiner i USAutförande till väldigt bra pris. Har köpt flera som fungerat till stor belåtenhet. Vet dock inte hur det fungerar med garantier, har inte varit aktuellt. Viss varning dock för batterier som är sämre.
Det är nog mest för att butikerna får bättre priser av milwaukee på vissa produkter inför black friday. Så fungerar det iaf för eletronikkedjorna med tex tv-apparater. Tror många butiker inte skulle överleva black friday samt mellandagarna med vanliga inköpspriser.A Alko skrev:
Förstår inte varför det skulle vara bättre att priset är unikt? Jag har haft maskinen några år, är oerhört nöjd jämfört med flera Makita och någon Bosch. Gav betydligt mer, alltså tycker jag att detta är ett kanonpris var man än köper den.A Alko skrev:
Absolut, i vanliga fall brukar man ju kolla upp om inte prylarna är lika billiga på andra ställen när nån butik skyltar om rejäl rea. I de fallen brukar iaf jag få mindre bråttom att handla. Men en allmän rea som BF, och på hela sortimentet från en viss tillverkare, då köper jag att det är en tidsbegränsad rabatt och att priset faktiskt går upp sen.hscn skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 604 inlägg
Gissar att det blir som vanligt, saldot på vissa saker blir 0 i samma ögonblick som rean startar..N NoOne2k skrev:
Har lite saker jag har haft på span där länge. Och vid varje rea är de magiskt slut..
Bra pris? Bra maskin?
https://www.bauhaus.se/borrskruvdragare-ryobi-r18dd5-220s-2x2-0ah
https://www.bauhaus.se/borrskruvdragare-ryobi-r18dd5-220s-2x2-0ah