• Gilla
GubbNicke
  • Laddar…
Funderar att skaffa en avfuktare till garaget. Någon som har förslag på en prisvärd gärna golvstående modell?
 
Jag måste säga att Jula var på riktigt på gång i år. Beställde i torsdags kl 22 precis när rean startade och för en timme sedan kom leveransen (på en lördag!?).
 
Hittade inget alls på Jula, gick ut med en flaska spolarvätska till ordinarie pris.
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 5 till
  • Laddar…
Kan verkligen rekommendera Woods. Har en Woods 36 som inköptes när halva bottenvåningen översvämmats pga brusten ledning från gatan. Mycket effektiv och hållbar, vid ett tillfälle fallit från ca en meters höjd utan ”inre” skador. Tjänstgör idag i tvättstugan.
 
A
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Tog en sådan för maskinen verkar bra. Kommer köpa mer i One+ så andra batterier kommer väl att införskaffas allteftersom.
Beställde just en sån maskin + en extra snabbladdare (y)
 
  • Gilla
JA”Snabbe”
  • Laddar…
johel572 johel572 skrev:
Jag måste säga att Jula var på riktigt på gång i år. Beställde i torsdags kl 22 precis när rean startade och för en timme sedan kom leveransen (på en lördag!?).
Jag är också förvånad.
Fick sms från postnord idag, vilka informerade om att paketet jag beställde igår kunde hämtas ut hos mitt ombud.
En lördag??
Sen när kör PN ut på lördagar?
 
  • Gilla
  • Wow
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Det här måste nog vara en av de bättre kampanjerna för Black Friday. Observera att det dras 20% ytterligare i på dessa priser (!). Billig frakt också.

https://www.svh24.de/sale/?p=1
 
johel572 johel572 skrev:
Det här måste nog vara en av de bättre kampanjerna för Black Friday. Observera att det dras 20% ytterligare i på dessa priser (!). Billig frakt också.

[länk]
Ser inga -20%, när skulle det dras?
 
A Alko skrev:
Ser inga -20%, när skulle det dras?
@johel572 ?
 
Skriv in BWSALE20 jag kan dock inte skicka varan till Sverige
 
A atomlab skrev:
Skriv in BWSALE20 jag kan dock inte skicka varan till Sverige
Okej men va inte till Sverige. Helvete
 
Jag kan skicka till Sverige men får högre pris plus frakten Nåt jag gör fel?
 
K Kromo skrev:
Jag kan skicka till Sverige men får högre pris plus frakten Nåt jag gör fel?

25% moms istället för 12%
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.