P pleqtiz skrev:
Ja jag tog tre stycken.. dom hade satt max 5 per kund nu och det kändes bra.. så ingen köper mängder som igår :lying:
Tack. Köpte 2 jag inte behöver. De blir presenter.

P pleqtiz skrev:
Ja jag tog tre stycken.. dom hade satt max 5 per kund nu och det kändes bra.. så ingen köper mängder som igår :lying:

Det blev tre för mig också, det skulle vara max 5 igår med men den begränsningen funkade kanske inte då?

• Gilla
JLyck
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Infon om att Makita skall in och AEG åker ut har jag också fått.
Makita tycks vara ett blindspår. Det verkar vara Metabos sortiment som ersätter AEG framöver!

Kollage med Metabo elverktyg inklusive borrmaskiner, skruvdragare och batterier, med priser och tekniska specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
Skall enligt de uppgifter jag fått vara både Makita och Metabo som kommer.

TeroM TeroM skrev:
Hornbach har billiga (tror jag, inte kollat upp) Bosch prylar pga utgående sortiment.

[länk]
Jo det är halva priset på batteridriven cirkelsåg och borrhammare light. Man får ju inte köpa vis nätet bara ..

Club Clas har imorgon torsdag -20% på ”nästan allt”. Även via nätet. Bra grej.

Edit: webbkod ”FIRA20”

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Club Clas har imorgon torsdag -20% på ”nästan allt”. Även via nätet. Bra grej.

Edit: webbkod ”FIRA20”
Hur vet man vad som är "nästan allt"?

FreQa FreQa skrev:
Är väl som vanligt, "nästan allt" är skit du inte behöver. Exkluderat är dyra saker, och de du faktiskt vill köpa..

• Gilla
dokimazooo och 4 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
* Gäller klubbmedlemmar den 21/3-2019 i alla våra säljkanaler, även beställningsvaror så långt lagret räcker. Gäller ej redan nedsatta varor och går ej att komb. med andra %-erbjudanden. Undantaget robotgräsklippare, elcyklar, Nintendo, JBL, Ryobi, Bose, Google, Nest, Philips Hue, DJI, Appleprodukter, presentkort, telefonkort samt frimärken. Reservation för slutförsäljning och tryckfel.

• Gilla
ceson
  • Laddar…
hsd
Jäklar, jag som behöver frimärken. ;)

• Gilla
  • Haha
pfb och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
* Gäller klubbmedlemmar den 21/3-2019 i alla våra säljkanaler, även beställningsvaror så långt lagret räcker. Gäller ej redan nedsatta varor och går ej att komb. med andra %-erbjudanden. Undantaget robotgräsklippare, elcyklar, Nintendo, JBL, Ryobi, Bose, Google, Nest, Philips Hue, DJI, Appleprodukter, presentkort, telefonkort samt frimärken. Reservation för slutförsäljning och tryckfel.
Deras blå Bosch-maskiner borde väl vara bra pris på då :D

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Deras blå Bosch-maskiner borde väl vara bra pris på då :D
Utbudet är ju rätt begränsat, men för alla som inte har en grön pelarborr är det väl slåtill-läge ;)

• Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Utbudet är ju rätt begränsat, men för alla som inte har en grön pelarborr är det väl slåtill-läge ;)
Nu pratar vi ju verktyg, men deras förvaringsserie med plastlådor tycker jag är de bästa ..

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
Swedool i Arninge hade en hel del på utförsäljning 30-50% bla Dewaltmaskiner lite blå Bosch och massa smått och gott.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.