Ramnemark Ramnemark skrev:
Jag har köpt 30-40 st på eBay och nej, de är inte lika bra. Men 10st för 100kr och de dyra blir förstörda av spik lika snabbt som de billiga. Jag har en grön Bosch men det är väll samma starlock?
Det är nog jag som inte hänger med och refererar till hur det var för något år sedan. Verkar vara enklare att hitta nu.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
T tobbbias skrev:
Kollade igenom lite där på Toolab sida. Vet ej om det är tillräckligt bra för att nämnas i denna tråden men deras Bosch GOP 40-30 (1900 kr) innehöll även en L-boxx 136 jämfört med priset på Bauhaus (1895 kr).

Hade jag inte redan haft en grön bosch multiverktyg som aldrig vill dö ( :sweat: ) så hade jag köpt GOPen där..
Kan du ge länk (bra grej)? Jag hittar bara utan lboxx.

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
M mahus skrev:
Ni som ångrar att ni inte köpte, eller inte hann köpa bahcos skruvmejselsats för en hundring.

Verkar som att de kör samma kampanj på lördag och söndag.
[länk]
Jag lyckades få tag på en sats. Någon annan som hann? Dom tog slut ganska snabbt.

Nån köpte upp alla och la ut på Tradera.

Stefan N Stefan N skrev:
Nån köpte upp alla och la ut på Tradera.
Otroligt i så fall. Värdelös timpenning.

Jag slog till på två set. Tycker dessa ergo med smalt handtag på PH2 mejseln är skönast. Den stora varianten är så klumpig!

Vad blir det för pris med frakt?

Raka Raka skrev:
[länk]
Ryobi bra eller anus? Prisvärt?
Samma kvalitet som Meec, dvs skippa.
Ägs av samma ägare (en tysk) som Aeg och Milwaukee, men inte alls samma prylar. Dock har Ryobi en stark marknadsavdelning.

• Gilla
nimhed
  • Laddar…
O Otsef skrev:
Samma kvalitet som Meec, dvs skippa.
Ägs av samma ägare (en tysk) som Aeg och Milwaukee, men inte alls samma prylar. Dock har Ryobi en stark marknadsavdelning.
Det är inte min erfarenhet. Jag placerar dem som medel+, och då har jag använt en hel del. Det stämmer dessutom med tester.

• Gilla
Jensa86 och 3 till
  • Laddar…
F
nanowire nanowire skrev:
En värld med färre svordomar :p
Den som lever får se... men man lär bli varse att den ena är kass och den andra är dålig.

Jag har misshandlat mina ryobi-maskiner rejält utan att någon lagt av än i varje fall :)

• Gilla
EinZweiDrei
  • Laddar…
P
Jösses va fort bacho skruvmejslarna går! Första tre minuter så gick det från 300 till 175 :crysmile::crysmile:

P pleqtiz skrev:
Jösses va fort bacho skruvmejslarna går! Första tre minuter så gick det från 300 till 175 :crysmile::crysmile:

Igår tog dom slut på 4 minuter, idag fanns det 77 kvar efter 20 min.

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P
J jonko skrev:
Igår tog dom slut på 4 minuter, idag fanns det 77 kvar efter 20 min.
Ja jag tog tre stycken.. dom hade satt max 5 per kund nu och det kändes bra.. så ingen köper mängder som igår :lying:

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.