Ja dom är väl helt ok
Dom har iof varit med ett tag, köpte den på Ica maxi när dom hade nån kampanj

K KjellTimell skrev:
Lite kul att kampanjen på gröna lasern som var nedsatt 27% tom 30/11 blivit överkörd av dagens kampanj, med endast 2% nedsättning på ordinarie pris.

Jag hade hoppats på att dom skulle råka lägga på 20% rabatt på redan 27% :D
Helt klart intressant, tur man han köpa en innan de han höja priset.

K
Ja, nu har dom sänkt igen, fast bara 20%, enligt annonsbladet ska det vara 37%

• Gilla
Björn Melander och 1 till
  • Laddar…
Så, nu har jag letat reda på den tråd man ska diskutera länkarna i.

Nu ska jag komma ihåg vem det var som skickade länken på Bosch dragaren, klicka tillbaka till tråden och se att det var @Strip . Sjukt praktiskt det här med två trådar :thinking:

Spontant så är det där en gammal modell, jag fick den modernare borstlösa EC-varianten för 2800kr för två år sedan.

13th Marine 13th Marine skrev:

Nu ska jag komma ihåg vem det var som skickade länken på Bosch dragaren, klicka tillbaka till tråden och se att det var @Strip . Sjukt praktiskt det här med två trådar :thinking:

Spontant så är det där en gammal modell, jag fick den modernare borstlösa EC-varianten för 2800kr för två år sedan.
Det är praktiskt, även om jag själv som synes blandar ihop dem ibland. Det var från början en tråd, men det var till slut svårt att sålla fram köptipsen bland all diskussion, som pingade tråden hela tiden.

13th Marine 13th Marine skrev:

Är det denna dragaren du syftar på?
Är det stor skillnad den o den du köpte?

https://www.clasohlson.com/se/Skruvdragare-Bosch-GSR-18-V-LI-Professional/41-1190

K knipo skrev:
Är det denna dragaren du syftar på?
Är det stor skillnad den o den du köpte?

[länk]
Det var den jag åsyftade.
Kommer inte ihåg skillnaden, men den jag köpte var borstlös vilket denna inte är (kommer inte ihåg varför jag ansåg bortstlös var bättre, du får nog googla )

Är o valet i kvalet om jag skall trycka på beställningsknappen.
Har ju en, men den är några år.
Med mindre batterier o bara 10mm-chuck.

Priser för denna blir ju 1780kr, o det är väl överkomligt?
Även om det inte är en EC-maskin.

Denna verkar vara bra, både mäta och visa vinklar och använda sig av utmärkta hål.
Wolfcraft vinkelhake med mätgrader och hål för att visa och mäta vinklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vinkelhake från Wolfcraft

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.