3 831 991 läst · 13 006 svar
3832k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 886 inlägg
Jag köpte en när de hade inbyteskampanj och då fick man en extra ”valfri” naken till totalt 2,6’ vill jag minnas. Postade om det. Tog en gdx. Mycket nöjd.JLyck skrev:
EDIT - Det var 3,6’ i inbytespris med samma batteriuppsätyning och lboxx och gdx. Så det gör ju detta till ett bra pris.
Är man ute efter en 3x360° grön laser kan elmas kampanj också vara värd att kika på:K KjellTimell skrev:
https://elma-instruments.se/produkter/elma-laser-x360-linjelaser-1.aspx
Synnerligen vettigt pris i alla fall.
Jag ser att Bosch även har en kampanj på ditt paket fast med ”gratis” extra PRO-batteri (nya tekniken). Dock hittar jag just nu bara denna hos Duab, och då blir det ändå så att du betalar 1000:- för batteriet.elpaco skrev:
Såg det också, dock känna det ganska omotiverat att lägga 4395kr på det enbart för ett extra batteri. Har dessutom änsålänge inga andra batterimaskiner från Bosch.elpaco skrev:
Ge tips på slagskruvdragare från bosch som är likvärdiga makitas dtd154.
Nu har jag inte använt makitan, och är inte heller så bevandrad, men tittar jag på specen så är det nog inte helt lätt att hitta en lika kompakt (117mm !). Bosch GDX v-ec är lite starkare, i samma prisklass men längre (150mm).JLyck skrev:
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
Såg nån arbetslampa som också blev dyrare idag jämfört med igår, kändes lite konstigtK KjellTimell skrev:
Ah, då får jag nog behålla den. Är ruskigt nöjd med den. Vill dock enbart ha blåa lådor.elpaco skrev:
Är batterierna ok?nino skrev:
Jag hade samma som gav upp.
Köpte en Gsr 18v-60c utan batterier.
Det är en mycket bättre maskin för samma peng som den andra ny med batterier.