Efter tipset om Makita batterier vart jag avis, snokade runt lite på nätet och hittade Bosch 6,0AH till bra pris 849:- (https://www.duabhuset.se/index.php?view=product&id=18816)

Åkte till Bauhaus och prismatchade ner det till ca 750kr. Tanten i infodisken fick kontrollräkna både en och två gånger, och konstaterade bittert att jag hade rätt och att 1045kr skulle tillbaka in på mitt kort :)
 
  • Gilla
TeroM
  • Laddar…
K
Fast har Bauhaus prisgaranti mot nätbutiker?
Dom kanske har ändrat policyn, men förut hade dom inte det.
 
K KjellTimell skrev:
Fast har Bauhaus prisgaranti mot nätbutiker?
Dom kanske har ändrat policyn, men förut hade dom inte det.
Ja om företaget har en butik, vilket de har
 
  • Gilla
KjellTimell
  • Laddar…
K KjellTimell skrev:
Fast har Bauhaus prisgaranti mot nätbutiker?
Dom kanske har ändrat policyn, men förut hade dom inte det.
Japp det ska funka även mot renodlade nätbutiker, dock har DUAB en butik i Göteborgstrakten har jag för mig
 
  • Gilla
KjellTimell
  • Laddar…
F Freee123 skrev:
Japp det ska funka även mot renodlade nätbutiker, dock har DUAB en butik i Göteborgstrakten har jag för mig
Företaget heter Drift och Underhållsteknik i Mönsterås så de har rimligen en butik i Mönsterås :)
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Företaget heter Drift och Underhållsteknik i Mönsterås så de har rimligen en butik i Mönsterås :)
Ramnemark Ramnemark skrev:
Företaget heter Drift och Underhållsteknik i Mönsterås så de har rimligen en butik i Mönsterås :)
Haha jahaja, fel kust men nära i breddgrad iallafall? ;)
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
Otroligt surt - åkte till Clas Ohlson för att beställa mig en Bosch PTS 10-såg, så var de slut på centrallagret och hade ingen planerad leverans, så det blev väl inget för mig den här gången. Ska nog trösta mig med en ny fräs i morgon i stället.
 
Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Otroligt surt - åkte till Clas Ohlson för att beställa mig en Bosch PTS 10-såg, så var de slut på centrallagret och hade ingen planerad leverans, så det blev väl inget för mig den här gången. Ska nog trösta mig med en ny fräs i morgon i stället.
Verkar gå att beställa på nätet, iofs med en frakt på 300kr.
 
Lexington Lexington skrev:
Verkar gå att beställa på nätet, iofs med en frakt på 300kr.
Man kommer inte till betalningen, det tar stopp när man ska gå vidare ur varukorgen. Sitter och chattar med deras kundservice nu men har väl inte så stort hopp.

Edit: nej, det var kört. Tröööök! Jag som skulle få ny såg.
 
Redigerat:
dof dof skrev:
Prismatcha mot Bauhaus?
[länk]
Det är inte samma artikelnummer, den på CO är med ben.
 
Missade det , bra iakttagelse (y)
 
Reklamblad för Jula med Black Friday och Cyber Monday erbjudanden, 50% och 30% rabatt på produkter från Bahco, Philips, Stanley, Fiskars.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.