R Rizeeu skrev:
Någon som har sett en kap/gersåg till ett bra kampanjpris någonstans?
Här ställer man frågor......
 
  • Gilla
Nils-Orvar
  • Laddar…
K knipo skrev:
Är detta något att satsa på?
[länk]

Jag har kollat efter en skruvdragare men det är ju en djungel därute.
Vad skiljer tex denna från Clas från dragaren där uppe?
[länk]
Bra pris på kitet :)
 
K knipo skrev:
Är detta något att satsa på?
[länk]
Jag har ett liknande kit, kommer inte ihåg exakt modellbeteckning just nu, men jag är mycket nöjd med det.
 
För att köpa en metabo lackhyvel och nyttja bauhaus prisgaranti hur gör man då. Den finns ju inte på något varuhus?

Proffsmag säljer den för 2100kr...
 
Denniis Denniis skrev:
Prisgarantin gäller tyvärr inte för enbart webbutiker, jag har provat :/
Men det gäller för kampanjpriser och tillfälligt nedsatta priser, bara man kan köpa dom i en fysisk butik någonstans i Sverige :)
Du har helt rätt, fysisk butik är ett krav

Skärmdump av en webbsida om lågprisgaranti med text om prisjämförelse och villkor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag köpte en lackfräs för ett tag sedan och fick då prisgaranti mot just proffsmagasinet, det står ju att deras garanti inte gäller mot renodlade nätbutiker - proffsmagasinet har ju en butik i stockholm. Kan tänka mig att det finns en viss godtycklighet i det här...
 
B badtastex skrev:
Jag köpte en lackfräs för ett tag sedan och fick då prisgaranti mot just proffsmagasinet, det står ju att deras garanti inte gäller mot renodlade nätbutiker - proffsmagasinet har ju en butik i stockholm. Kan tänka mig att det finns en viss godtycklighet i det här...
Ingen har sagt något annat. Men det var en som kommenterar i länktråden att det gick att matcha mot renodlade webbutiker, varav vi svarade på det. Kraven är alltså att företaget har en fysisk butik i Sverige, även om man matchar mot företagets onlineshop
 
Jag har lyckats prismatcha Bauhaus mot Proffsproduktershop, vilket är en renodlad nätbutik(?).
Kontroll: Finns det en fysisk butik någonstans?
Jag: Ja, det tror jag.
Bauhaus: Okej
 
Jag kanske läste lite illa och jag försökte svara på flera frågor på en gång. Då har vi samsyn.

När det gäller prisgarantin och hur man får till den är min erfarenhet att man måste ha gott om tålamod och tid om man skall fixa det på plats så min metod har varit att maila dem och fråga innan köp och därefter handla online. Tyvärr tillkommer då frakt men det tycker jag är en rimlig eftergift jämfört med att hitta en säljare och stå och vänta i butiken enligt mig.
 
Att det fungerar proffs mot -bauause vet jag. Har själv gjort det.

Dock hur det fungerar med saker som måste beställas och enbart finns på bauhaus centrallager.
Hur applicerar man då rabatten? Priset som jag vill matcha mot finns ju bara idag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.