3 866 905 läst · 13 063 svar
3867k läst
13,1k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Peltor lurarna är riktigt bra. Men som hörselskydd är dom inga höjdare. Vet inte hur mycket dom dämpar men kan inte vara mycket.
Är dom värda pengarna. Om man har ett jobb där man pratar viktiga samtal då och då och inte vill bryta det man gör så JA då är dom det. Zekler även har liknande lurar om det ena är bättre än det andra har jag ingen aning om.
Jag jobbar själv och det är verkligen obeskrivligt trevligt att ringa polarna när man står och gör tråkiga saker och bara snackar skit det blir som en arbetskamrat.
Pär
Är dom värda pengarna. Om man har ett jobb där man pratar viktiga samtal då och då och inte vill bryta det man gör så JA då är dom det. Zekler även har liknande lurar om det ena är bättre än det andra har jag ingen aning om.
Jag jobbar själv och det är verkligen obeskrivligt trevligt att ringa polarna när man står och gör tråkiga saker och bara snackar skit det blir som en arbetskamrat.
Pär
Om någon är prenumerant på råd och rön. Kan man då lägga upp testet på borrmaskinerna. Skulle vara kul att se hur dom testat.
Råd och rön har varit bra men i dag är dom inte oberoende (vad jag förstått) och då blir det inte pålitligt tycker jag.
Pär
Råd och rön har varit bra men i dag är dom inte oberoende (vad jag förstått) och då blir det inte pålitligt tycker jag.
Pär
På Bauhaus i Uppsala låg idag denna AEG sänksåg inkl en skena för 2995:-
(Skenan är i kartongförpackningen till höger, inte den korta under sågen)
Jag antar att det är endast ett ex, demoex kanske.
Men jag tänkte att jag kan tipsa här, även om den ev redan är såld.
(Skenan är i kartongförpackningen till höger, inte den korta under sågen)
Jag antar att det är endast ett ex, demoex kanske.
Men jag tänkte att jag kan tipsa här, även om den ev redan är såld.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Västernorrland
· 2 495 inlägg
Klubbdag på K-rauta 20% på hela butiken den 26:e Mars
Renoverare
· västra götaland
· 754 inlägg
Harald Nyborg öppnade en ny affär i Alingsås idag. ca 50% av på öppningserbjudandena.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 253 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 253 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Gärdin & Persson har maskin kampanj nu och 20% på alla tillbehör, gäller mellan 14-24 april
Dom har bland annat Festools MFT/3 bord till ett riktigt fint pris, har jag inte redan haft ett så ha jag köpt ett där!
http://www.gardinpersson.se/
Dom har bland annat Festools MFT/3 bord till ett riktigt fint pris, har jag inte redan haft ett så ha jag köpt ett där!
http://www.gardinpersson.se/
Redigerat:
Jävla tråd...!
Nu blev jag 5560 riksdaler fattigare men ett par Festoolprylar rikare. En MFT (tack pleqtiz!) och en set forstnerborr nu när man ändå var i farten... :|
Nu blev jag 5560 riksdaler fattigare men ett par Festoolprylar rikare. En MFT (tack pleqtiz!) och en set forstnerborr nu när man ändå var i farten... :|
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Haha trevligt jag själv klickade hem någon Makita makpac bits kit historia, har visserligen många sådana bitslådor nu men samlar man på dom så GP har förövrigt grymt snabb frakt(om dom nu har varan i lager), beställde igår samtidigt som jag postade här, och jag fick nyss sms avi att den finns att hämtas hos mitt ombud