3 866 515 läst · 13 063 svar
3867k läst
13,1k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jag testade att hänvisa till en annan Julabutiks reapris för något år sedan. De var helt ointresserade av det. Då kunde jag ändå visa priset på hemsidan, men de sade ändå nej. Minns ej vilken produkt det rörde sig om, men kommer ihåg att priset var toklågt jämfört med ordinariepriset precis som nu.
Fast jag skall in och prova imorgon igen. Kostar som sagt ingenting.
Däremot gick det utmärkt på Harald Nyborg. Någon hade köpt en Blå Bosch skruvdragare till bra pris på en Harald Nyborgbutik i Borås eller nåt. När jag kollade sade de först att de inte var nedsatta. Men de ringde upp till butiken som hade sålt dem billigare. När de lade på sade typ: "Konstigt. Vi har ingen kampanj nu. Men om de säljer till det priset gör vi det med. Varsågod. Hur många vill du ha?"
Fast jag skall in och prova imorgon igen. Kostar som sagt ingenting.
Däremot gick det utmärkt på Harald Nyborg. Någon hade köpt en Blå Bosch skruvdragare till bra pris på en Harald Nyborgbutik i Borås eller nåt. När jag kollade sade de först att de inte var nedsatta. Men de ringde upp till butiken som hade sålt dem billigare. När de lade på sade typ: "Konstigt. Vi har ingen kampanj nu. Men om de säljer till det priset gör vi det med. Varsågod. Hur många vill du ha?"
Jag gjorde detsamma mot butiken i Borås. Du köpte sannolikt en Bosch GSR10.8-Li? Min butik vägrade, men 1 månad senare var det en nationellt kampanj på samma vara som jag tipsade om här.knipo skrev:Däremot gick det utmärkt på Harald Nyborg. Någon hade köpt en Blå Bosch skruvdragare till bra pris på en Harald Nyborgbutik i Borås eller nåt. När jag kollade sade de först att de inte var nedsatta. Men de ringde upp till butiken som hade sålt dem billigare. När de lade på sade typ: "Konstigt. Vi har ingen kampanj nu. Men om de säljer till det priset gör vi det med. Varsågod. Hur många vill du ha?"
Har väntat i flera år, bokstavligen, på att T3an ska reas på claes eller Jula. Frågan är om detta inte är spiken i kistan. Jag borde gå å köpa en T4 istället, som ändå verkar vara ett fall framåt i produktutveckling.
Tydligen skall Jula i Hyllinge bygga om, så därför säljer de ut en del saker till kraftigt reducerade priser för att bli av med små lagerposter. Det fanns bara en kvar i Hyllinge, därav det priset. De säljs till ordinarie pris i övriga varuhus, tyvärr.
Ah det förklarar saken, synd jag inte var hemma när Jula i Lund byggde om. Ska man köpa den till ordinarie pris så är det lika bra att lägga till någon hundralapp och få T4an.knipo skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 929 inlägg
Jag följde K-rauta-länken, och det verkar finnas en del ok rea. Lite sågklingor till halva priset från dewalt, bosch. Ryobi startpaket med skruvdragare halva priset (dock endast ett batteri). Bra pris Hultafors proffsbräckjärn, snabbtving Irwin 2pack. Mm. Värt att kolla in om man bor i närheten av varuhus.