3 886 202 läst · 13 108 svar
3886k läst
13,1k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
1 är 'standard' men för att få skarven att linjera bättre och få en stabilare skarv är 2 att föredra.Jckssn skrev:
Mikael_L skrev:
Antar att han menar den blåa bantade boschen som säljs i matbutikerna nu.
Den håller nog rätt så lik kvalite som de bästa gröna batterimaskinerna, men inte lika hög som be bästa blåa helt enkelt.
Har väl varet ett par trådar om vobblande chuckar, kanske inte specifikt till dessa men likande segment.
För oss som bor i närheten av Danmark eller har vägarna förbi finns möjligheten att köpa GCM 8 SJL för 2695 svenska kronor eller 2120 dkk hos Stark, ligger en del butiker på Själland, någon vid Helsingör, dock är det beställningsvara i vissa butiker.Hlm_OH skrev:
www.stark.dk under fliken Tilbud sedan senaste utgåvan Tilbud till private
Redigerat:
Det stämmer bra Corre. Dom levereras alltid med 1.3 eller 1.5Ah-batterier. Oftast har dom bara 10mm chuck. Sen kan man faktiskt höra på ljudet att det inte låter som en "riktig" skruvdragare när man kör dom obelastat. Har t om för mig att min blå Boschsäljare sa till mig för några år sen att det var en grön Bosch i blått skal.corre skrev:Antar att han menar den blåa bantade boschen som säljs i matbutikerna nu.
Den håller nog rätt så lik kvalite som de bästa gröna batterimaskinerna, men inte lika hög som be bästa blåa helt enkelt.
Har väl varet ett par trådar om vobblande chuckar, kanske inte specifikt till dessa men likande segment.