Den kan man bli lite lurad av då det inte är en "riktig" blå Bosch. Enkelt förklarat kan man säga att det är en grön Bosch i blått skal.

Mikael_L
Kevin skrev:
Den kan man bli lite lurad av då det inte är en "riktig" blå Bosch. Enkelt förklarat kan man säga att det är en grön Bosch i blått skal.
Det där får du förklara lite mer.

hantverkare1 skrev:
Bra pris!
Tänk på att du bör ha 2 skarvstycken.
Jo jag märkte att det bara var ett skarvstycke när jag kom hem, ringde och frågade ifall dom möjligtvis glömt skicka med det andra men kampanjen gällde bara ett skarvstycke så det blir att komplettera med ett till.

Jckssn skrev:
Jo jag märkte att det bara var ett skarvstycke när jag kom hem, ringde och frågade ifall dom möjligtvis glömt skicka med det andra men kampanjen gällde bara ett skarvstycke så det blir att komplettera med ett till.
1 är 'standard' men för att få skarven att linjera bättre och få en stabilare skarv är 2 att föredra. :)

Mikael_L skrev:
Det där får du förklara lite mer.

Antar att han menar den blåa bantade boschen som säljs i matbutikerna nu.
Den håller nog rätt så lik kvalite som de bästa gröna batterimaskinerna, men inte lika hög som be bästa blåa helt enkelt.
Har väl varet ett par trådar om vobblande chuckar, kanske inte specifikt till dessa men likande segment.

Hlm_OH skrev:
GCM 8 SJL är slut på Bauhaus hemsida.
Så slipper fler än jag gå in och titta :-/
3.100:- är ju annars väldigt prisvärt.
För oss som bor i närheten av Danmark eller har vägarna förbi finns möjligheten att köpa GCM 8 SJL för 2695 svenska kronor eller 2120 dkk hos Stark, ligger en del butiker på Själland, någon vid Helsingör, dock är det beställningsvara i vissa butiker.

www.stark.dk under fliken Tilbud sedan senaste utgåvan Tilbud till private

Redigerat:
corre skrev:
Antar att han menar den blåa bantade boschen som säljs i matbutikerna nu.
Den håller nog rätt så lik kvalite som de bästa gröna batterimaskinerna, men inte lika hög som be bästa blåa helt enkelt.
Har väl varet ett par trådar om vobblande chuckar, kanske inte specifikt till dessa men likande segment.
Det stämmer bra Corre. Dom levereras alltid med 1.3 eller 1.5Ah-batterier. Oftast har dom bara 10mm chuck. Sen kan man faktiskt höra på ljudet att det inte låter som en "riktig" skruvdragare när man kör dom obelastat. Har t om för mig att min blå Boschsäljare sa till mig för några år sen att det var en grön Bosch i blått skal.

Jag köpte en i fjol och är nöjd, använder den inte så mycket men den gör sitt jobb

Köpte en Tormek T-3 slip på Jula för 499kr, sänkt från 2995kr, äntligen kan man byta ut scheppacslipen :)

Montören skrev:
Köpte en Tormek T-3 slip på Jula för 499kr, sänkt från 2995kr, äntligen kan man byta ut scheppacslipen :)
Dom säljer väl ut t3 till förmån för t4. Varför har mina närmaste julor aldrig rea på dessa?! Orättvist.

Montören skrev:
:eek: vilken Jula butik?

Chiippe skrev:
:eek: vilken Jula butik?
Jag köpte den på Jula i Hyllinge, men det var den sista. Finns det någon T-3 a i någon annan butik så kan man ju hänvisa till priset i Hyllinge! (har provat den metoden på en annan produkt hos Jula)

Har du något man kan referera till för på hemsidan visar dom ordinarie pris, även i Hyllinge. :(

Chiippe skrev:
Har du något man kan referera till för på hemsidan visar dom ordinarie pris, även i Hyllinge. :(
Det ser ju ut som att det kanske finns någon kvar i Malmö!, ring dit imorgon och säg att din polare köpte en för 499kr i Hyllinge på utförsäljning, så hade jag gjort.

Montören skrev:
Det ser ju ut som att det kanske finns någon kvar i Malmö!, ring dit imorgon och säg att din polare köpte en för 499kr i Hyllinge på utförsäljning, så hade jag gjort.
Ja det ska jag minnsan göra, frågan är fri.
Tack för infon (y)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.