Fick precis hem min Ilve-spis och kåpa! Allt precis som jag beställt!

Funkade kanon! Trots lite fåordig korrespondens :)
 
  • Gilla
guggen och 2 till
  • Laddar…
Hej Forum!

är beredd att beställa en Ilve spis från en Prusciano Commerce SRL. Säljaren heter XXXX

Tänkte bara höra om någon gjort en affär nyligen och kanske kan verifiera att denna kontakt fortfarande gäller. Har även fått en faktura med infon:

BANK
PRUSCIANO COMMERCE S.R.L.
BIC
TRWIBEB1XXX
IBAN
BE68 9671 8223 1034
Indirizzo
TransferWise Europe SA
Avenue Louise 54, Room S52
Brussels
1050
Belgium

Tacksam för all support
 
Redigerat av moderator:
Tjenare!

Jag beställde en spis och fläkt i våras (2021) och det gick utmärkt! Allt var i sin ordning!
Ugnarna betedde sig lite konstigt i början och jag fick hjälp från dem att felsöka och fick även tips direkt från Ilve hur jag skulle göra!
Det visade sig att det var en så enkel grej som att termostaterna till ugnarna hade kastats om

fick hjälp av lokal vitvarureparatör och fixa det, tog 3 minuter!

Men som sagt beställning, betalning & leverans gick utmärkt!



D Dull78 skrev:
Hej Forum!

är beredd att beställa en Ilve spis från en Prusciano Commerce SRL. Säljaren heter Prusciano Giovanni och e-mailadressen är trullo62@hotmail.it!

Tänkte bara höra om någon gjort en affär nyligen och kanske kan verifiera att denna kontakt fortfarande gäller. Har även fått en faktura med infon:

BANK
PRUSCIANO COMMERCE S.R.L.
BIC
TRWIBEB1XXX
IBAN
BE68 9671 8223 1034
Indirizzo
TransferWise Europe SA
Avenue Louise 54, Room S52
Brussels
1050
Belgium

Tacksam för all support
 
Stort tack. Talade precis med ”Söderkyl” som sa att det inte skulle vara några problem med support. Mest att de inte fick någon hjälp av Ilve om de behövde deras hjälp vid reparation ☝️. Lägger nog en beställning så priset är 22.000kr lägre
 
Det man ska komma ihåg är att även om man har två års garanti så står inte de för någon arbetskostnad och osäker på hur det funkar att få reservdelar osv.
Men för 22000kr kan man reparera ganska mycket!

min ”reparation” av termostaterna kostade 900kr, vilket var minimikostnaden för ett besök och felsökning.

D Dull78 skrev:
Stort tack. Talade precis med ”Söderkyl” som sa att det inte skulle vara några problem med support. Mest att de inte fick någon hjälp av Ilve om de behövde deras hjälp vid reparation ☝️. Lägger nog en beställning så priset är 22.000kr lägre
 
  • Gilla
guggen och 1 till
  • Laddar…
Hej igen,

Talade precis med Prusciano. Hade du problem med BIC nr? Det jag fått slutar på XXX

Vh
Christoffer
 
Bic-nummer brukar inte alltid behövas om du har IBAN.
De sista siffrorna visar vilket bankkontor det är men det är inte alltid uppdelat så i alla länder.

Jag hade samma bic…

D Dull78 skrev:
Hej igen,

Talade precis med Prusciano. Hade du problem med BIC nr? Det jag fått slutar på XXX

Vh
Christoffer
 
Hej,

Fyllde helt enkelt inte i det och då gick det igenom . Nu håller vi tummarna.
 
I am a client of Mr Prusciano! You must delete this information you wrote! You can not put this information! These are PRITATE! Cancel now or you will have legal problems.
Thank you
 
  • Haha
  • Wow
jonmo och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.