RoTe RoTe skrev:
Nån som kan översätta heimlagas inlägg?
Till vilket språk?

H heimlaga skrev:
Till vilket språk?
Stereo.
Det är ett Monoinlägg. Ensidigt.

• Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
RoTe
H heimlaga skrev:
Till vilket språk?
Från bäbisspråk till vuxenspråk tack.

• Arg
  • Wow
  • Gilla
RoAd och 2 till
  • Laddar…
Absolut. Det är vinklat för demokrati och frihet och medborgerliga rättigheter och folkens rätt till självbestämmande. Mot diktatur och övergrepp och rättslöshet.
Väldigt vinklat och det erkänner jag.

• Gilla
  • Älska
7ender och 10 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Absolut. Det är vinklat för demokrati och frihet och medborgerliga rättigheter och folkens rätt till självbestämmande. Mot diktatur och övergrepp och rättslöshet.
Väldigt vinklat och det erkänner jag.
Nej nej nej. Du är grundlurad. Båda sidor i det amerikanska valet är genomkorrupta organisationer. Dvs. Kapitalet styr politiken. Samma här, som där. Fast vi hoppas att det är lite mer där, än här.🥰

• Gilla
  • Haha
Jonatan79 och 2 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Nej nej nej. Du är grundlurad. Båda sidor i det amerikanska valet är genomkorrupta organisationer. Dvs. Kapitalet styr politiken. Samma här, som där. Fast vi hoppas att det är lite mer där, än här.🥰
Men det finns grader i helvetet...

Trumpen är en helt skrupellös lögnare som hatar demokrati.

• Gilla
klaskarlsson och 5 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Men det finns grader i helvetet...

Trumpen är en helt helt skrupellös lögnare som hatar demokrati.
Precis som Biden. Samma skrot och korn, båda två. SVT gör som vanligt. De ljuger inte, genom att inte publicerar det de ogillar. Inte en direkt lögn. Men ...?

• Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
RoTe
Intet Intet skrev:
Precis som Biden. Samma skrot och korn, båda två. SVT gör som vanligt. De ljuger inte, genom att inte publicerar det de ogillar. Inte en direkt lögn. Men ...?
SVT säger "Vår vän Joe Biden" och svensken lyder genast.

Nyhetsreporter står på en mörk stadsgata med ljus i bakgrunden, SVT-logga på jackan, text på skärmen om "vår vän Joe Biden".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
jonmo och 3 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Nej, politiken gick ut på att hålla Sverige utanför kriget. Det var en mycket rimlig politik.
Fast politiken för att hålla oss utanför kriget var ju i princip att stödja den sida som för tillfället såg ut att vinna.

Då konstaterar jag att du tycker att det var klokt av 'Sverige att hjälpa Tyskland att erövra Norge. Jag håller inte med dig i den frågan, men Per Albin tyckte uppenbarligen det var en bra politik.

• Gilla
cbrolin och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
SVT säger "Vår vän Joe Biden" och svensken lyder genast.

[bild]
Fantastiskt. En Freudiansk lapsus.

Redigerat:
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
A
Intet Intet skrev:
Fantastiskt.
Opartiskt heter det.......

:D

• Haha
  • Gilla
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Jag håller nog inte med riktigt. Trump försöker ta makten i Usa på alla sätt han kan och säger vad som helst för att nå dit och bryr sig inte det minsta om demokrati. Biden och dom andra stöder ju åtminstone demokrati på Usa vis.

• Gilla
pmd och 8 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag håller nog inte med riktigt. Trump försöker ta makten i Usa på alla sätt han kan och säger vad som helst för att nå dit och bryr sig inte det minsta om demokrati. Biden och dom andra stöder ju åtminstone demokrati på Usa vis.
Vad har du fått det ifrån? Där det finns makt, finns det pengar. Follow the money.

Redigerat:
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
RoTe
Man måste älska enkelheten hos svenskar ändå, allt är svart eller vitt, bra eller dåligt och vips byter man gemensamt åsikt fortare än det tar att säga jantelag.

• Gilla
  • Älska
Jonatan79 och 1 till
  • Laddar…
R
Lättfotade har väll svennebananer alltid vart😂

• Haha
Intet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.