564 256 läst · 12 042 svar
564k läst
12,0k svar
Tesla och kollektivavtal
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 936 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 936 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 583 inlägg
P Putte 9497 skrev:
JanneJanne123 skrev:
Källa? Det står till och med i artikeln från "byggarbetaren" jag länkade igår,det står på wikipedia artikeln om vaxholmskonflikten (som också länkats) och är allmänt känt för alla som inte har selektivt minne.P Putte 9497 skrev:
Varför räcker det inte att JanneJanna123 svarar dig med en länk om du inte klarar att läsa det som presenterats tidigare i tråden? Måste jag upprepa samma saker jag skrivit för ett par timmar sedan?
P Putte 9497 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 583 inlägg
Nej, du uppvisar alla tecken på att vara en knapp medelmåtta själv, det är mycket ovanligt att stöta på någon som är en king på något, de är medelmåttor med erfarenhet. Jag säger av egen erfarenhet att om din verksamhetside är så skör att du behöver outstanding medarbetare så kommer den aldrig växa, det finns helt enkelt för få av dessa.AndersMalmgren skrev:
Sen kan man, som jag tror du gör, bredda sin syn på denna gruppen och släppa in alla som är dugliga men det är inte så jag ser på det.
Renoverare
· Stockholm
· 18 583 inlägg
Jag är tyvärr på gott och ont en perfektionist så kommer aldrig ske. Men som upside blir allt vi producerar bäst.D djac skrev:Nej, du uppvisar alla tecken på att vara en knapp medelmåtta själv, det är mycket ovanligt att stöta på någon som är en king på något, de är medelmåttor med erfarenhet. Jag säger av egen erfarenhet att om din verksamhetside är så skör att du behöver outstanding medarbetare så kommer den aldrig växa, det finns helt enkelt för få av dessa.
Sen kan man, som jag tror du gör, bredda sin syn på denna gruppen och släppa in alla som är dugliga men det är inte så jag ser på det.