Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Öhh, konstigt svar. Försök igen!
Sedan skriver du att förlorarna är de som kör Tesla, är det rimligt?
Nä, det är inte rimligt. Men oavsett så blir det ju så i slutändan om man inte kommer överens

Alfredo Alfredo skrev:
Han verkar i alla fall inte haja att en anställds eventuella medlemskap i ett fackförbund och en arbetsgivares eventuella kollektivavtal är två skilda saker som helt saknar koppling.
Nä, nu är du ändå ute och cyklar

D Dilato skrev:
Tesla kan väl egentligen enkelt lösa problemet genom att lägga verkstäderna i ett eget bolag för service som har avtal utan att hela tesla behöver ha avtal?
Läste om att det skulle kunna vara en möjlighet

JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
[länk]
Så är den vänstern

[länk]
Fråga ajn72, det var han som skrev det

JanneJanne123
P Putte 9497 skrev:
Fråga Jonathan79, det var han som skrev det
Vad surrar du om nu? Du frågade om källa på att någon har skrikit go home och jag ger dig en källa.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vad surrar du om nu? Du frågade om källa på att någon har skrikit go home och jag ger dig en källa.
Jag fråga inte om någon källa jag svarade på en kommentar

[länk]
Gick garanterat inte till så utan skribenten har ju hittat på detta

P Putte 9497 skrev:
Var har du fått det ifrån att ombudet sa go home?
P Putte 9497 skrev:
Jag fråga inte om någon källa jag svarade på en kommentar
Källa? Det står till och med i artikeln från "byggarbetaren" jag länkade igår,det står på wikipedia artikeln om vaxholmskonflikten (som också länkats) och är allmänt känt för alla som inte har selektivt minne.

Varför räcker det inte att JanneJanna123 svarar dig med en länk om du inte klarar att läsa det som presenterats tidigare i tråden? Måste jag upprepa samma saker jag skrivit för ett par timmar sedan?
P Putte 9497 skrev:
Fråga ajn72, det var han som skrev det

• Haha
Grizzlybjörnen123
  • Laddar…
P Putte 9497 skrev:
Gick garanterat inte till så utan skribenten har ju hittat på detta
Vi andra minns inslagen från aktuellt när det begav sig, det finns/fanns på video...

• Gilla
Anonymiserad 156538 och 3 till
  • Laddar…
D
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Medelmåttor ska inte ha bra villkor
Vad ska de ha för villkor då, det rör sig ju trots allt om den absoluta majoriteten som ryms i den gruppen, det är mao de som bär både samhälle och företagande?

D djac skrev:
Vad ska de ha för villkor då, det rör sig ju trots allt om den absoluta majoriteten som ryms i den gruppen, det är mao de som bär både samhälle och företagande?
Medelmåttor bär inget. Det är kingsen som gör. Finns alltid en mätbar skillnad även bland mekaniker.

• Wow
kashieda
  • Laddar…
D
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Medelmåttor bär inget. Det är kingsen som gör. Finns alltid en mätbar skillnad även bland mekaniker.
Nej, du uppvisar alla tecken på att vara en knapp medelmåtta själv, det är mycket ovanligt att stöta på någon som är en king på något, de är medelmåttor med erfarenhet. Jag säger av egen erfarenhet att om din verksamhetside är så skör att du behöver outstanding medarbetare så kommer den aldrig växa, det finns helt enkelt för få av dessa.

Sen kan man, som jag tror du gör, bredda sin syn på denna gruppen och släppa in alla som är dugliga men det är inte så jag ser på det.

D djac skrev:
Nej, du uppvisar alla tecken på att vara en knapp medelmåtta själv, det är mycket ovanligt att stöta på någon som är en king på något, de är medelmåttor med erfarenhet. Jag säger av egen erfarenhet att om din verksamhetside är så skör att du behöver outstanding medarbetare så kommer den aldrig växa, det finns helt enkelt för få av dessa.

Sen kan man, som jag tror du gör, bredda sin syn på denna gruppen och släppa in alla som är dugliga men det är inte så jag ser på det.
Jag är tyvärr på gott och ont en perfektionist så kommer aldrig ske. Men som upside blir allt vi producerar bäst.

• Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.