45 859 läst · 843 svar
46k läst
843 svar
Ta det lugnt och sansat.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Helt klart är MP i Sverige och Tyskland som vanligt ansvariga för stor del av problemen i världen.
Men folk röstar på dem ändå.
Men folk röstar på dem ändå.
Han verkar klara sina deklarationer själv. Demokraterna har jagat Trumps deklarationer sen han tillkännagjorde sin presidentkandidatur och gör det fortfarande utan att hitta några fel, vad jag har förstått. Däremot har nog familjen Bidén frågetecken i deklarationerna i samband med deras engagemang i Ukraina. Trump försökte granska det men hamnade i riksrätt för tilltaget.kashieda skrev:
Jo men man gör ju sitt bästa för att dölja sanningen och vem som betalt Putins krigsmakt.AndersMalmgren skrev:
Plus att makten i världen med stor sannolikhet ritas om.
Dyrköpt misstag och djupt tragiskt för Ukraina.
Om det nu finns ett genuint intresse att skaffa en djupare kunskap i ämnet Trump kan jag rekommendera Maggie Habermans bok Confidence man utg.2022M mickef skrev:
Confidence man : berättelsen om Donald Trumps uppgång och Amerikas fall - Maggie Haberman - Bok (9789100199494) | Bokus
eller Watergate journalisten Bob Woodwards skildring av Trumps första ämbetstid
Fruktan : Donald Trump i Vita huset - Bob Woodward - inbunden (9789177817833) | Adlibris Bokhandel
Även Michael Wolff har skrivit två initierade böcker om Trump, läs och begrunda;
Fire and Fury - Michael Wolff - Häftad (9780349143422) | Bokus
Under belägring : Trump i skottlinjen - Michael Wolff - pocket (9789178934232) | Adlibris Bokhandel
Bättre än google - ja!
Då bör du nog vända dig till nån annan vuxen.M mickef skrev:
Är det Minnie Mesola som är din ”vuxna” så överväg nån annan, två Stalinister borde inte få härja på egen hand. Eller är det ens två olika personerna, Minnie Mesola är ju bannad nu…
AndersMalmgren skrev:
P paralun skrev:
För många helt klart men ändå inte så många. MP är ju nere och skramlar på halva riksdagsspärren och sanningen är väl att utan sosse-stödröster så hade dom torskat redan i valet -22.
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Tack för tipsen, men jag ska i ärlighetens namn erkänna att mitt intresse för hans affärsliv och presidentskap inte är tillräckligt stort för att grotta i det.A Abies koreana skrev:Om det nu finns ett genuint intresse att skaffa en djupare kunskap i ämnet Trump kan jag rekommendera Maggie Habermans bok Confidence man utg.2022
Confidence man : berättelsen om Donald Trumps uppgång och Amerikas fall - Maggie Haberman - Bok (9789100199494) | Bokus
eller Watergate journalisten Bob Woodwards skildring av Trumps första ämbetstid
Fruktan : Donald Trump i Vita huset - Bob Woodward - inbunden (9789177817833) | Adlibris Bokhandel
Även Michael Wolff har skrivit två initierade böcker om Trump, läs och begrunda;
Fire and Fury - Michael Wolff - Häftad (9780349143422) | Bokus
Under belägring : Trump i skottlinjen - Michael Wolff - pocket (9789178934232) | Adlibris Bokhandel
Bättre än google - ja!
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Ja, tyvärr. Det samma händer ju på andra sidan med tex "Folkpartiet", även om ingen kan skriva under på att dom är i närheten av att vara lika korkade eller skadliga som lilla Märta och hennes loosers.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Jo, precis som det var när jag gick i skolan, det var trots allt ändå mobboffrets fel, hade hen ändå bara varit lite mer som de andra så hade det ju inte hänt. Putins beteende verkar ju ändå både förståeligt och acceptabelt eftersom frestelsen var så stor och han så impulsiv.Minnie Mesola skrev:Säkert inte enda anledningen men många bäckar små ... Under alla omständigheter gav NATO, Putin en orsak att mata hemmapubliken med, en orsak han bara inte kunde missa. Så indirekt har fredsorganisationen varit med på ett hörn att startat ett krig. Riktigt djäkla obegåvat, såvida inte det var meningen, förstås?
Minnie
Med det resonemanget döms ingen för något längre i domstolarna.