Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 653 inlägg
Lustigt, jag ser det inte ens. I ”Bevakat” som är mitt ”huvudflöde” har allt minst tre symboler. En av trådarna har visst en poll också.
Kan inte säga att det vare sig förbättrar något eller stör mig.
Att @Per Eskilsson som är tekniskt ansvarig inte svarar kan nog bero på att det är helg, eller att han inte bevakar forumet så noga.
Kan inte säga att det vare sig förbättrar något eller stör mig.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Att @Per Eskilsson som är tekniskt ansvarig inte svarar kan nog bero på att det är helg, eller att han inte bevakar forumet så noga.
Administrator
· Skåne
· 6 569 inlägg
Valet att visa ikonerna var medvetet. Bakgrunden var att jag personligen saknade ikonerna i Obesvarat. Jag har läst och funderat och stör mig också på ikonerna, men inte på ikonerna själva utan på den gröna färgen som drar till sig för mycket uppmärksamhet från rubriker och övrig text enligt mig.
Vi har så sent som igår ändrat färgen på ikonerna från grönt till grått i vår utvecklingsmiljö och jag tycker det känns mycket bättre men vi har inte hunnit rulla ut ändringen live än. Just nu är jag på skidresa men kommer hem snart. Jag hoppas och tror @cnils att ändringen kommer att rullas ut senast natten mellan måndag och tisdag så att ni andra också får se och känna på det.
Vi har så sent som igår ändrat färgen på ikonerna från grönt till grått i vår utvecklingsmiljö och jag tycker det känns mycket bättre men vi har inte hunnit rulla ut ändringen live än. Just nu är jag på skidresa men kommer hem snart. Jag hoppas och tror @cnils att ändringen kommer att rullas ut senast natten mellan måndag och tisdag så att ni andra också får se och känna på det.
Klicka här för att svara