113 373 läst · 1 517 svar
113k läst
1,5k svar
Svenska språket
Nej jag missförstår inget. Det var mest ett kanske miss(riktat)lyckat lite skämtsamt inlägg i denna så allvarstyngda tråd.Claes Sörmland skrev:
Mer i dyslexi, dyskalkyli riktning har jag själv sen några år fått efter mindre proppar i vänster hjärna och lillhjärna fått öva avsevärt på sånt som hela livet tidigare varit mer än självklart. Jag är trots allt nöjd med hur det fallit ut.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 540 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 540 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 034 inlägg
Ja, precis; ord!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 720 inlägg
*:
Utmärkt att du tar ledning i detta ädla värv. Bättre mer välfunnen kan jag svårligen tänka mig på detta forum. (Ja kanske då en olymp lokaliserad enligt uppgift Västernorrland men den sorten verkar mer i skuggorna.)Düsseldorff skrev:
Hur ska jag tänka här ska punkt sättas inom eller utom? Och oavsett hoppas det går bra för dig efter genomspikningen helt ärligt och vid sidan av lite trams.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 540 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 540 inlägg
Ehuru eder skrivo begriplig diktamen må svårligen fästställas med utgång endast i edert såframt nyss ställt så kallat inlägg, å dock med Gud i hitom bön och din vila över natten så kunno ockväl eder fästa vettigt ord i skrift.GK100 skrev:Utmärkt att du tar ledning i detta ädla värv. Bättre mer välfunnen kan jag svårligen tänka mig på detta forum. (Ja kanske då en olymp lokaliserad enligt uppgift Västernorrland men den sorten verkar mer i skuggorna.)
Hur ska jag tänka här ska punkt sättas inom eller utom? Och oavsett hoppas det går bra för dig efter genomspikningen helt ärligt och vid sidan av lite trams.
Skogsägare
· 18 720 inlägg
Jag har förstått att det pågår en kampanj mot ”partyknarkande” just nu. Vi verkar ha funnit motståndarsidan.
Skogsägare
· 18 720 inlägg
Alla ni som anser att ni behöver er manlighet bekräftat hela tiden och blir lite blyga eller förnärmad varje gång ordet "hen" kommer i er närhet.
Ni har inte funderat på varför ni behöver stärkas hela tiden?
Själv tycker jag det kan vara lite roande att se alla som blir förnärmade av att inte bli kallade för "riktiga män"!
Jag är man, jag vet att jag är det, om någon kallar mig för något annat är det helt ok, någon skojar.
Lite som att någon kallar mig för en bakelse.
Jag vet vad jag är, jag blir inte förnärmad (I dag kallas det felaktigt för Kränkt) av att någon säger fel. Jag vet att jag inter gjord av socker och smälter när jag går ut i regnet men många människor verkar ju gå i bitar av minsta misstag.
Hur orkar ni leva? Vet ni inte vad ni är?
Ni osäkra varelser som inte verkar förstå vem ni är, hur orkar ni? Vad är er drivkraft?
Är ni ens män, kvinnor, människor?
Själv tycker jag det kan vara lite roande att se alla som blir förnärmade av att inte bli kallade för "riktiga män"!
Jag är man, jag vet att jag är det, om någon kallar mig för något annat är det helt ok, någon skojar.
Jag vet vad jag är, jag blir inte förnärmad (I dag kallas det felaktigt för Kränkt) av att någon säger fel. Jag vet att jag inter gjord av socker och smälter när jag går ut i regnet men många människor verkar ju gå i bitar av minsta misstag.
Ni osäkra varelser som inte verkar förstå vem ni är, hur orkar ni? Vad är er drivkraft?
Claes Sörmland
Medlem
· Sörmland och stan
· 25 142 inlägg
Claes Sörmland
Medlem
- Sörmland och stan
- 25 142 inlägg
En uppriktig fråga, träffar du verkligen mot dessa förnärmade monstermän i din vardag, de som behöver kallas för riktiga män regelbundet?G gaidin skrev:Alla ni som anser att ni behöver er manlighet bekräftat hela tiden och blir lite blyga eller förnärmad varje gång ordet "hen" kommer i er närhet.
Nej, inte i verkligheten men förvånansvärt ofta online.Claes Sörmland skrev:
Man kan oftast ropa på dom, man gör som med katter. Kssss, ksssss....
Men man ger Hennnn, hennnnn