Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Gogit Gogit skrev:
Just de jag har nu och tagit ser inte riktigt likt dina. Men det har nyss varit det. Svänger med allt från 3 timmar till sämre och efter 3 till 4 dagar med lindring. Svidande stickande långvarig smärta och brännande starkt irriterande smärta, som är kortare än en dag men återupprepas på nya platser. Drabbar hela kroppen, men mer på händer, underarmar, nacke, hals och hela huvudet, fötter och underben.
Hej
Det är inte samma insekter som jag hade.
Hoppas allt går bra för dig
Lycka till

namnbyte namnbyte skrev:
Ännu en gång har nyfikenheten fått en att gå in i en tråd, läsa, ångra alltihop ihop med en ny dos hälsoångest.

Att man aldrig lär sig.
Förlåt! Hur menar du?

M Malmana skrev:
Hej
Det är inte samma insekter som jag hade.
Hoppas allt går bra för dig
Lycka till
Tråkigt att inte få tips på vad som
gjorde dig frisk. Kanske fungerar det på mer än du tror. Hur som helst, denna fantastiska sida om hus är ju anledningen att jag är här. Äger och bor i hus, men ska nu bygga ett mindre inför ålderdomen. Tar med de satans otygen då.

Gogit Gogit skrev:
Tråkigt att inte få tips på vad som
gjorde dig frisk. Kanske fungerar det på mer än du tror. Hur som helst, denna fantastiska sida om hus är ju anledningen att jag är här. Äger och bor i hus, men ska nu bygga ett mindre inför ålderdomen. Tar med de satans otygen då.
Jag gav ju dig ett tips på vad det ser ut som.
Gå till ett apotek så får du hjälp.

G gaidin skrev:
Jag gav ju dig ett tips på vad det ser ut som.
Gå till ett apotek så får du hjälp.
Tyvärr har deras medel inte hjälpt. Utan skadat huden och gjorde det värre. Tack ändå!

Gogit Gogit skrev:
Tyvärr har deras medel inte hjälpt. Utan skadat huden och gjorde det värre. Tack ändå!
Då är ju vårdcentralen nästa instans.
Har du nedsatt immunförsvar kan det bli väldigt mycket skabb och den receptfria salvan hjälper inte.

• Gilla
Dominic Pieczynski och 1 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Då är ju vårdcentralen nästa instans.
Har du nedsatt immunförsvar kan det bli väldigt mycket skabb och den receptfria salvan hjälper inte.
Sant! Vårdcentralen har jag gått på i över ett år😟.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.