18 541 läst · 96 svar
19k läst
96 svar
Svart hårig insekt
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Just nu är jag i en lindrig fas. "Ladda upp.." föreslår inte "foto" där jag har bilder. Kan alltså inte. Skulle hjälpa mig kanske, om du berättar. Hopplöst att nå fram till läkare. De gör allt utom det som kan handla om parasiter. Och jag fabulerar inte, som så många vill tro. Någon enstaka människa drabbas helt klart.M Malmana skrev:
Just de jag har nu och tagit ser inte riktigt likt dina. Men det har nyss varit det. Svänger med allt från 3 timmar till sämre och efter 3 till 4 dagar med lindring. Svidande stickande långvarig smärta och brännande starkt irriterande smärta, som är kortare än en dag men återupprepas på nya platser. Drabbar hela kroppen, men mer på händer, underarmar, nacke, hals och hela huvudet, fötter och underben.
Det ser ut som skabb.Gogit skrev:Just de jag har nu och tagit ser inte riktigt likt dina. Men det har nyss varit det. Svänger med allt från 3 timmar till sämre och efter 3 till 4 dagar med lindring. Svidande stickande långvarig smärta och brännande starkt irriterande smärta, som är kortare än en dag men återupprepas på nya platser. Drabbar hela kroppen, men mer på händer, underarmar, nacke, hals och hela huvudet, fötter och underben.