110 549 läst · 351 svar
111k läst
351 svar
Stiga Autoclip 2013
boltis skrev:
Vi har haft 125:an sen 2013, idag bytte jag batteri och lyckades också få loss denna plattlabel. Men hitintills har jag alltid funnt svar i denna tråd då ”huliganen” inte funkat.
Nu har jag dock ett nytt problem som ingen här skrivit om, jag har fått plattkabeln på plats. Klipparen är tillbaka i laddaren, displayen lyser.. MEN INGEN TEXT.
Klickade mig med minnes hjälp förbi pinkod så den i alla fall laddar. Men vad kan jag ha lyckats med nu då????
Är det inte just det som händer när man dragit loss flatkabeln? Vill minnas att jag startat den med ena (breda?) Flatkabeln på sned och fått samma fenomen..?T Toviiis skrev:
Utan den lilla flatkabeln var min display helt svart, nu har jag ljus och kan använda display för att knappa in pinkoden. Dock ser jag inga tecken alls.N noisek79 skrev:
Nu skriver jag ur minnet - men finns det inte en smal och en bred? I mitt fall var den den bredare vars kontakt ryckts upp ur sin kontakt på skal-sidan. Den satt fortfarande kvar men hade ingen kontakt.T Toviiis skrev:
boltis skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De verkar ha samma signal, men när jag startar 125:an med laddatationen i slingan så backar den ut och gör ett varv sen piper och säger ingen signal... Var ska lag leta fel nu??
Tackar för svar på förhand, detta forum är ju bara bäst..
Produkter som diskuteras i tråden