Hönsfoderdispenser vid lunchtid? :)

//
 
  • Haha
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
M mortimer skrev:
Jag tänkte på en detalj som vi inte analyserat. Hur är det inkopplat i elcentral, några bilder?
den är lite svår då jag vet ej exakt. Men det jag vet är att dom anvnde attack 2000 pannas elkabel som är dragen mellan huset o garaget. Enligt dom så skulle den räcka. Tror det var en 6-a. Sen har dom slängt på en 25 ampere säkring. Och även som huvudsäkring blev det 25 amp.
 
S Simon Edmonds skrev:
den är lite svår då jag vet ej exakt. Men det jag vet är att dom anvnde attack 2000 pannas elkabel som är dragen mellan huset o garaget. Enligt dom så skulle den räcka. Tror det var en 6-a. Sen har dom slängt på en 25 ampere säkring. Och även som huvudsäkring blev det 25 amp.
Kan vi få några bilder som visar vad?
 
M mortimer skrev:
Kan vi få några bilder som visar vad?
hej det kan jag fixa men tror inte ni har så mycket nytta då man inte ser kablaget.

är i sjukhuset så det kan ta lite tid.
 
  • Gilla
mortimer
  • Laddar…
Det är inte där du har felet då tro? Är pannan urkopplad så den kabeln används enbart till växelriktaren ?
 
Hur har det gått här för TS ?
 
M mortimer skrev:
Hur har det gått här för TS ?
Hej inget nytt än tyvärr. Inget svar än från leverantören. Just nu hinner jag ej jaga då jag har mycket hemma springer mellan sjukhus hem o firman.

så hinner inte riktgit ta tag i det just nu.
Annars är det samma med produktionen.
Har varit lite molnigt här o där.
Vid vissa tillflle har produktionen varit uppe i 18kw per timme. Så nånting bryter antar jag när det är en solig dag utan moln
antingen är det invertern solm blir varm elller paneler.
Eller så bryter den av nån anledning och produktionen stannar vid ca 12-14 kwp.
Har inte hunnit felsöka än. Men uppdaterar så fort jag vet mer.

ingen respons från leverantören än.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.