58 730 läst · 292 svar
59k läst
292 svar
Slutnotan för kaminen från Eldabutiken blev 255 000 kr
Renoverare
· Stockholm
· 18 357 inlägg
Intressant fenomen att just byggbranschen är så kundfientlig, jag vet inget motsvarande i annan bransch
njo då..AndersMalmgren skrev:
bilverkstäder, trädgårdsmaskiner mm
nog finns det kundfientliga firmor överallt..
Eller om det är kunderna som gör att firmorna blir fientliga ska jag låta vara osagt..
Renoverare
· Stockholm
· 18 357 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 357 inlägg
Jag har försökt mig på så många gånger på detta forum försöka upplysa hantverkare om kundvård så jag ger upp.. Någon vacker dag kommer det slå tillbaka på er...Maskintok skrev:
edit: Jag driver en spelstudio så mina kunder är gamers, kan vara värsta sortens kunder, men det går bra med kundvård ändå.
Känns som att slarv är vardag nuförtiden och de skydd man har som privatperson bara en pissig lögn.
Hade en rörmokare hos mig som installerade blandare i kök efter en vattenskada. Han hade inte ens testat blandaren efter installation vilken läckte pga att rören var dåligt åtdragna... Vilken jävla idiot. Hur kan man ens lämna något ofärdigt oavsett bransch?!
Hade en rörmokare hos mig som installerade blandare i kök efter en vattenskada. Han hade inte ens testat blandaren efter installation vilken läckte pga att rören var dåligt åtdragna... Vilken jävla idiot. Hur kan man ens lämna något ofärdigt oavsett bransch?!
Liknande trådar
-
Vad är det för märke/modell på denna kaminen/insatsen/kassetten?
Ved, Pellets, Flis -
Varför luktar det prickig korv från kaminen?
Miljö & Hälsa -
För låg takhöjd för kaminen
Ved, Pellets, Flis -
"Uppgradera" kaminen inför fimbulvintern
Ved, Pellets, Flis -
Eldabutiken framhärdar - Johan Nordin ska betala för kaminen som inte fungerar
Artikelkommentarer