HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Förlåt att jag finns till. Jag ska aldrig mer lägga upp något jag ritat, ni fattar ändå ingenting. Puckon.
Du får gärna lägga upp grejer, men ta helst något riktigt du vill ha hjälp med då.

Det finns många här inne som besitter kunskapen och känslan du saknar, som tagit sig tid till att ge dig feedback. Trots att du enkom lägger upp saker du bara lattjar med. Så det vore på sin plats med lite tacksamhet, eller byt till en annan hobby där du inte behöver söka bekräftelse från andra.
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Förlåt att jag finns till. Jag ska aldrig mer lägga upp något jag ritat, ni fattar ändå ingenting. Puckon.
Be någon vuxen läsa ditt inlägg här och se vad dom säger.
Du har fått så mycket hjälp och tips och svarar med att vara spydig i dina kommentarer när det inte passar in i ditt sätt att se på hus.
Vet att på detta forum finns hur mycket hjälp som helst alldeles gratis om man bara vill ta till sig och vill man inte det så kan lämna det precis när man vill:)
 
  • Gilla
Thomas59
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Visa gärna när jag svarat otrevligt.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Förlåt att jag finns till. Jag ska aldrig mer lägga upp något jag ritat, ni fattar ändå ingenting. Puckon.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Visa gärna när jag svarat otrevligt.
Ja jag har bara snabbläst dina trådar pga det otrevliga tonläget från din sida. Planritningarna verkar inte speciellt genomtänkta och när det påpekas är det fel på allt utom ritningen.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Det var ju efteråt fattar du väl.
(Svar på inlägg #199.)
 
HOBBY ARCHITECT
MathiasS MathiasS skrev:
Ja jag har bara snabbläst dina trådar pga det otrevliga tonläget från din sida. Planritningarna verkar inte speciellt genomtänkta och när det påpekas är det fel på allt utom ritningen.
Jag kan inte fatta hur ni kan missförstå så grovt. :surprised:
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Jag kan inte fatta hur ni kan missförstå så grovt. :surprised:
Då är vi där igen.
Så alla andra har fel!!
 
Forumskärmdump, diskussion om husplanlösning och användarreaktioner angående åsikter och återkoppling.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bara ett exempel...
Men visst du är missförstådd.
 
  • Gilla
  • Haha
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
F
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Kom på nu att man skulle ju kunna välja bort vinterträdgården och balkongerna och ha källarvåningen som tredje våning istället, alltså inte ha det som ett sluttningshus utan ett trevåningshus. Eller skippa den tredje våningen helt. Fast då får man väl lägga tvättstugan i garaget.
Hur ser tomten ut, vilka vädersträck och topografi på tomten och omgivningarna?
 
  • Gilla
Thomas59
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Bara ett exempel...
Men visst du är missförstådd.
Det var ju ni som började. Och om du läser en gång till säger jag ju att man kan ha olika smak.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Men skit samma. Jag ger upp det här nu.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Det var ju ni som började. Och om du läser en gång till säger jag ju att man kan ha olika smak.
Humor.. :rolleyes::crysmile:
Olika smak ja, men när nån har det önskar du att det ritar ett hus...
 
Thomas59
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Visa gärna när jag svarat otrevligt.
Tycker du besvarar din egen fråga så några fler exempel (finns massor) behövs knappast.

HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Förlåt att jag finns till. Jag ska aldrig mer lägga upp något jag ritat, ni fattar ändå ingenting. Puckon.
Får jag fråga hur gammal du är?

Kanske du har någon vuxen i närheten som kan läsa dina inlägg och komma med råd innan du postar svar?
 
Förstår inte riktigt. Men är TS arkitekt på riktigt som användarnamnet implicerar? Då behöver ju hen hjälp...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.