1 015 755 läst · 4 623 svar
1016k läst
4,6k svar
Skräckexempel på lastsurrning
Det värsta som finns när det är mycket folk på en brädgård är de som har 20 olika sorter, och uppå allt efter de varit inne och betalt ska surra i 20 minuter. Har man kunnat köra fram till betalningskön så kan man köra utanför grindarna till den större parkeringen och inte stå mitt i körbanan där inneFairlane skrev:Nu är det inte jag på någon av bilderna, men jag skulle absolut kunna dyka upp med mina lastningar om bilder tas innan jag lastat klart. Det har hänt mer än en gång att jag lastar så att det ska vara lätt för personalen att ta betalt och sen åker jag ur hallen och ställer mig vid sågplatsen och sågar till det jag ska ha innan jag börjar lasta ordentligt.
Har man bara samma sort surrar man det snabbt där man lavat på.
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 953 inlägg
Riddare av det Raka Spåret?
Om man binder ner bakluckan med en handduk kanske det kan räknas som flaggning. Och det högsta paketet kan tänkas hållaskvar av luckan. Men resterande hade noll och ingen surrning. Som plåster på såren körde man under 80 så lastbilar köade bakom, eller körde långsamt om samt varningsblinkers på… Fint farthinder på E6 med andra ord, men vad gör man inte för att stödja IKEA så här i coronatider.
Lite på samma tema - min vapendragare i baksätet fotade detta ekipage. Jag såg då absolut ingen surrning någonstans. Tur att fotöljen var mjuk i alla fall för bakluckan hoppade upp och ner med soffan slåendes mot bakrutan i fartguppen.Tomtom79 skrev:Om man binder ner bakluckan med en handduk kanske det kan räknas som flaggning. Och det högsta paketet kan tänkas hållaskvar av luckan. Men resterande hade noll och ingen surrning. Som plåster på såren körde man under 80 så lastbilar köade bakom, eller körde långsamt om samt varningsblinkers på… Fint farthinder på E6 med andra ord, men vad gör man inte för att stödja IKEA så här i coronatider.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Från nätet: