13 042 lĂ€st · 496 svar
13k lÀst
496 svar
Ser ut som vi har en vinnare!
Det var som tusan. Du har information inte mÄnga har. Jag Àr djupt imponerad men samtidigt lite fundersam över, -varför du lÀmnar ut topphemlig militÀr information pÄ ett svenskt byggforum. Eller Àr Putin sÄ lömsk att han lÄter dig lÀcka desinformation pÄ detta udda sÀtt för att vilseföra NATO?A atomlab skrev:
sĂ„ bra. DĂ„ var det klart. Ring Putin och sĂ€g till vad det Ă€r som gĂ€ller.đ Glöm inte heller att slĂ„ en signal till Trump med, för att sĂ€ga att du redan fixat skivanA atomlab skrev:
Ja. Inte lÀr du vara en av den.A atomlab skrev:
Förresten. NÀr den siste man i fronten dött. Vad gör du dÄ?
Bra. DÄ fick vi lite mer Trump i TrumptrÄden.A atomlab skrev:
Jo. Han nÀmnde det. Jag vet ju inget om den saken, sÄ det Àr bÀttre att du frÄgar honom, vet ja, nÀr du ÀndÄ ringer.
Krig Àr ett djÀvla vansinne.A atomlab skrev:
Mm det Àr verkligen en hemlighet att Nato Àr betydligt bÀttre bestyckade Àn ryssland som mer eller mindre stÄtt stilla sedan kalla kriget.Intet skrev:Det var som tusan. Du har information inte mÄnga har. Jag Àr djupt imponerad men samtidigt lite fundersam över, -varför du lÀmnar ut topphemlig militÀr information pÄ ett svenskt byggforum. Eller Àr Putin sÄ lömsk att han lÄter dig lÀcka desinformation pÄ detta udda sÀtt för att vilseföra NATO?
sĂ„ bra. DĂ„ var det klart. Ring Putin och sĂ€g till vad det Ă€r som gĂ€ller.đ Glöm inte heller att slĂ„ en signal till Trump med, för att sĂ€ga att du redan fixat skivan
Ja. Inte lÀr du vara en av den.
Förresten. NÀr den siste man i fronten dött. Vad gör du dÄ?
Bra. DÄ fick vi lite mer Trump i TrumptrÄden.
Jo. Han nÀmnde det. Jag vet ju inget om den saken, sÄ det Àr bÀttre att du frÄgar honom, vet ja, nÀr du ÀndÄ ringer.
Krig Àr ett djÀvla vansinne.
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlĂ€gg
Oj oj. UrsÀkta. Jag insÄg inte att du var sÄ ung. Jag trodde jag diskuterade med en vuxen, om Àn oerfaren.A atomlab skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlĂ€gg
Det finns bara tvÄ saker du kan vara, det ena Àr rysstroll och det andra nyttig idiot, vilket betyder att du springer Putins Àrenden utan att förstÄ det.Intet skrev:
Det finns inget bra utfall av att EU slutar skicka vapen till Ukraina sÄ att Ryssland kan vinna. Det kommer bara betyda att Baltikum Àr nÀst dÀrför vi har visat för Putin att det fungerar.
Ibland förundrar jag mig över hur du över huvud taget kan försörja dig sjÀlv, med tanke pÄ att du inte tÀnker sjÀlv .. Aj dÄ. Det kanske Àr det du gör? NÄvÀl. Ut kommer Schablon efter Schablon strömmandes ur din mun som SVT:s megafon.AndersMalmgren skrev:
Menar du att det Àr ok för stora lÀnder att sno smÄ lÀnder och göra dem till en del av en diktatur?Intet skrev:Ja. Men det var inte Anders första pÄstÄendet utan nÄgot han skulpterade fram senare.
ja. Det kan man.
sjÀlvklart. Taiwan Àr redan kinesiskt enligt SAS. SÄ det sker en lÄngsam förskjutning.
ja. Jag gav bara ett svar pÄ ett felaktigt pÄstÄende. Alders styrdes av fromma förhoppningar. Jag svarade rent matematiskt. Vinst, förlust eller remi.
SÀkert. VÀrldens största land med nÄgra av vÀrldens folkrikaste lÀnder I ryggen.
USA:s vÀrldsdominans möter samma öde som vÄra glaciÀrer.
Ukraina Àr en bricka I östvÀstspelet. Oturligt placering, helt enkelt.
Hur tÀnker du nu?
Nej. Verkligen inte! Det har jag skrivit flera gÄnger. Men vad jag menar, Àr det bara ett fÄtal dom bryr sig om. De allra flesta vet inte ens att jag finns. Den starkaste rÀtt, heter det och krig Àr tyvÀrr ett utmÀrkt exempel pÄ att den med störst vÄldskapital kan göra lite som den vill. Som skolans mobbare.G gaidin skrev:
Vad i det jag skriver fick dig att fundera pÄ den frÄgan?