GoC GoC skrev:
I dag blev det några bäckfiskar som jag inte varken fångat eller tillagat själv
[bild]
Men du hade iallafall glömt dem, eller var det efter en pava vin de glömdes? Hur snabbt får man glömma för att det platsar i denna tråden...:D
 
Alfredo Alfredo skrev:
Ser toppengott ut men är du i rätt tråd? 🤔
Ja vem vet, har väl glömt bort det redan 😂
Får väl lägga in det i rätt tråd innan jag glömmer även det….
 
GoC GoC skrev:
Ja vem vet, har väl glömt bort det redan 😂
Får väl lägga in det i rätt tråd innan jag glömmer även det….
Vänta lite så har den snart hamnat på föregående sida så kommer du glömma bort den...
Det är märkligt hur man kan komma ihåg vissa saker som hände för flera år sen, men tex vad man åt till lunch för 2 veckor sen kan vara som bortblåst...
 
pacman42 pacman42 skrev:
Jag använder den varje dag till och från jobbet Alla som köper en relativt ny bil köper en DAB-radio.
Det är bara Stockholm, Göteborg, Malmö och Luleå som sänder DAB. Vi andra lantisar får hålla tillgodo med FM om vi skall lyssna på radio.
 
J JohanLun skrev:
tex vad man åt till lunch för 2 veckor sen kan vara som bortblåst...
2 veckor?!? Det ska till ett mindre under om jag skulle kunna komma på vad förra veckans olika luncher bestod av. 😳
 
Alfredo Alfredo skrev:
är du i rätt tråd?
Har man glömt vilken tråd man är så är väl det här en ypperlig tråd för en.
 
  • Haha
  • Gilla
JohanLun och 1 till
  • Laddar…
A Anders Broman skrev:
Det är bara Stockholm, Göteborg, Malmö och Luleå som sänder DAB. Vi andra lantisar får hålla tillgodo med FM om vi skall lyssna på radio.
Jo, men bilen har stöd för det ändå.
 
Finns i Uppsala oxå
 
...Och i Gävle. Men det är bara Sveriges Radio som sänder (om det nu är någon nackdel...).
 
Say what? Jag sitter och väntar i bilen i Uppsala och kan räkna in 21 DAB-kanaler i skrivande stund. 14 av dem är inte SR.
 
useless useless skrev:
...Och i Gävle. Men det är bara Sveriges Radio som sänder (om det nu är någon nackdel...).
SR ligger på en lägre frekvens så de har bättre yttäckning än reklamkanalerna
 
Vi kör radio både hemma och i bilarna via Internet, wifi/fiber och mobilt Har väl snart glömt marknätet helt.😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.