1 151 434 läst · 11 123 svar
1151k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Såg nyligen någon på en större p-plats i Stockholm som kom runt tomgångskörningsförbudet genom att köra runt, runt på p-platsen...R Rkarlsson skrev:
Jag hade aldrig något problem med pannkakan, även om det inte var någon favorit. Ville Valle och Viktor var ju ren kommunistpropagranda! Alla som tycker att SVT av idag har en agenda kan aldrig ha sett det programmetF fusion skrev:
Någon som minns Radio Nord?
Lättare att ställa in än Luxemburg och jättespännande för det var ju FÖRBJUDET också!
Min och alla kompisars favorit under flera år.
Till slut fick Sveriges Radio ge upp och vi fick Melodiradion (om jag minns rätt, det var mycket länge sen...)
Lättare att ställa in än Luxemburg och jättespännande för det var ju FÖRBJUDET också!
Min och alla kompisars favorit under flera år.
Till slut fick Sveriges Radio ge upp och vi fick Melodiradion (om jag minns rätt, det var mycket länge sen...)
Jodå, Neil Sedaka och `Happy birthday sweet sixteen´ var populär dåD dicliff skrev:
Och reklamen : " mamma det höll". Duralexglas och " Broddmans, Broddmans, Broddmans" för radio, tv och grammofoner. " Tick, tack Certina" för klockor och andra klassiska slogans.D dicliff skrev: