hsd
Beror på att de filmades uppochner

Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Dom var läskiga, munnarna var konstiga:worried:
Dom var ju upp och ned!

A
Bröderna Lejonhjärta tyckte jag var lite läskigt också, med Katla draken!

M Myckling skrev:
Minns när det var tillåtet med tomgångskörning mer än en minut.
I Kopparberg sitter de gladeligen med motorn igång på vintern och väntar medan den bättre hälften är inne och handlar. Kan vara uppemot en kvart ibland...:surprised:

• Gilla
Fredandel och 1 till
  • Laddar…
Både älskad, men nog mest hatad "Vilse i pannkakan"

Själv gillade jag Ville, Valle och Viktor

• Gilla
  • Haha
videopac och 3 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
I Kopparberg sitter de gladeligen med motorn igång på vintern och väntar medan den bättre hälften är inne och handlar. Kan vara uppemot en kvart ibland...:surprised:
Det gör dom även här nere i Södern. Idioter.

• Gilla
  • Ledsen
dicliff och 2 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Och i Dalarna. Förmodligen överallt, när det är kallt för att hålla värmen och när det är varmt för att hålla bilen sval.

• Ledsen
dicliff
  • Laddar…
Blinka höger, vänster som tack när man kört om en bil på landsvägen.
Det är det fortfarande många som gör!

T Thomas_Blekinge skrev:
Jag är gladeligen idiot om jag har min son med mig när det är 30+ grader och vi sitter kvar i bilen för att svalka. =)

Så gör man även om det är 15-30 minus.

• Ledsen
  • Gilla
RalleB och 1 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Jag är gladeligen idiot om jag har min son med mig när det är 30+ grader och vi sitter kvar i bilen för att svalka. =)

Så gör man även om det är 15-30 minus.
Du är ju idiot även när det gäller Corona vaccin :)

• Haha
Rkarlsson
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Du är ju idiot även när det gäller Corona vaccin :)
Ja överallt. Det är okej faktiskt. :D
Men i detta fall med bilen tar jag mitt ansvar mot mig och min son.
På vintern om jag inte har tillgång till motorvärmaruttag och den stått ute en heldag så låter jag självklart bilen stå igång ett tag så jag kan rensa varenda ruta så jag ser något.

Sommaren så startar jag så den blir sval, det är faktiskt farligt att köra bil när den är 50-60 grader invändigt.

• Gilla
E-Zone och 1 till
  • Laddar…
F
Det var kommunen som spolade våra skridskoplaner, då fanns det pengar. Men jag håller med om det du skriver, idag är det alltid någon annan som ska fixa åt mina barn. De få eldsjälarna som finns kvar orkar lämnar ofta, speciellt om de får skit att det inte blev perfekt från de på läktaren som inte engagerar sig.

Föreningslivet förr var något helt annat och det fanns gott om personer som engagerade sig i arbetet och var med i styrelsen.
Appropå att engagera sig. I sonens fotbollslag var vi ALLTID bara ca 4-5 som fick ställa upp med våra bilar vid transport till bortamatcher. Det slank ur några vid nåt tillfälle att de "tänkte minsann inte köra leriga egna och andras ungar och skita ner sin fina bil"..!
Bekvämare låta andra göra det och låtsas vara upptagen..

För att gå vidare lite på fordon.

Kommer ni ihåg denna? Finns nog bara på lågbudgetdeluxeickeutrustning alls idag.

14052801.png

• Gilla
videopac och 4 till
  • Laddar…
F
R Rkarlsson skrev:
För att gå vidare lite på fordon.

Kommer ni ihåg denna? Finns nog bara på lågbudgetdeluxeickeutrustning alls idag.

[bild]
Har 4..

F frasen_36 skrev:
Har 4..
Just volvo med? Då prickade jag bra =)

Kommer ihåg att farsan vägrade byta radio på sin 740, den spelade ju ändå rätt kanaler. Så han hade ju rätt.
Något liknande detta

385f142c1e658f81d9dab5c7c486f5c5c758390c.jpeg

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.