1 212 160 läst · 11 590 svar
1212k läst
11,6k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Gruppen som gjorde mega hits med texter på max 4-5 ord =Silver Convention "Get up and boogie" , var i USA 1976 och den spelades typ 2 gånger i timmen på alla radiostationer, suck! "Fly Robin fly" , lika kort text....
Låg som bäst 2a på Billboard
Låg som bäst 2a på Billboard
Själv brukar jag svara när det ringer på någons mobil. -Nu får DU ta det där. Med hänvisning till att ibland var det ingen som ville/orka svara när det ringde på telefonapparaten med snurrskiva. Jag kan bara nämna att ”de” tittar lite oförstående på mig! (Dom fattar ju ba ingenting asså)Keiller skrev:Apropå telefoner, finns det någon nu levande själ som har en telefonbänk?
Är man under 30 vet man kanske inte vad en telefonbänk är men förr i tiden frågade man aldrig "Var är du?" när man ringde någon, för man visste redan var de var.
[bild]
Folk man ringde till satt i hallen på en särskild möbel där telefonen stod och där telefonkatalogen låg i en låda.
Telefonkatalogen var för övrigt en massa olika böcker där alla hushåll som hade en telefon var uppskrivna med namn, adress och titel/yrke.
Japp HTC Desire Z var riktigt bra. Höll fast i den så länge det gick. Saknar fortfarande tangentbordet…AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Den hade inget eget wifi så jag fick ta ut microdisken och stoppa i en wifi på CF sticka för att kunna använda KTHs wifimexitegel skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg