59 687 läst · 692 svar
60k läst
692 svar
Så ska hemmapularna stoppas!
Hur kan han veta det om kåken brann ner?M magnu skrev:FB Påstår:
Brandutredare Michael Steen, som är sakkunnigt vittne för Länsförsäkringar, uppger att bristerna i den befintliga anläggningen på övervåningen var både synliga och allvarliga. Löst hängande vägguttag med en lampsladd som ledning och en apparatdosa i form av ett decilitermått är två exempel.
Vilka syftar du på?tommib skrev:
Ni är rimligen inte på riktigt.....
Antingen är ni båda troll eller så är ni på riktigt korkade. Jag lutar åt korkad eftersom det fortfarande inte verkar gå in hur jag stavar mitt namn. Det står liksom där till vänster....
Ja, moderator bör ta sig en titt på denna tråd men det är inte på grund av mig.
Det bästa med BH är att det främst är ett konsumentforum, så ni elektriker som inte vill dela med era praktiska erfarenheter till oss elektroingenjörer ni behöver inte svara utan kan hålla era erfarenheter och misstag hemliga. Ni kan bara lugnt lämna, sluta trolla och glömma denna och alla andra elrelaterade trådar i detta fina konsumentforum där vi som inte eldat ner ett hus ännu också kan få tips att undvika det.
Nä, men ni hjälper varandra att begå lagbrott med hempuleri. Ni skulle platsa bättre på sidor som Flashback och inte förstöra BHG guggen skrev:Det bästa med BH är att det främst är ett konsumentforum, så ni elektriker som inte vill dela med era praktiska erfarenheter till oss elektroingenjörer ni behöver inte svara utan kan hålla era erfarenheter och misstag hemliga. Ni kan bara lugnt lämna, sluta trolla och glömma denna och alla andra elrelaterade trådar i detta fina konsumentforum där vi som inte eldat ner ett hus ännu också kan få tips att undvika det.
Obegåvad eller inte men personliga påhopp är inte godkänt enligt BH stadgar så ditt inlägg borde tas bort av en moderator och du få en varning om detta forum ska vara seriöst.tommib skrev:
Jag tror att de flesta andra på det här forumet har en annan uppfattning än du vem det är som förstör.P Putte 9497 skrev:
Eftersom du själv skryter med dina lagbrott med värmepumpen så kanske du ska vara försiktig med stenarna i ditt fina glashus.
Jag uppmanar ingen att begå lagbrott. Jag beskriver hur man gör en korrekt (så vitt jag vet) elinstallation när någon frågar. Det är en betydande skillnad. Om någon vill bryta mot en djupt orättfärdig och korkad lag får det stå för dem.
Apropå obegåvad så handlar det om att du har en mycket låg nivå på din argumentation. Men visst, jag kunde avstått att använda ordet obegåvad och istället påpekat just det. Din argumentation är svag och du verkar inte kunna hålla ihop vad som sägs ens inom en tråd. Du verkar också ha svårt för att hålla ihop dina egna tankar och åsikter.
Jag har redan skickat en varning till Tommy så får vi se om han lugnar sej. Kanske har druckit KoskenKorva under kvällen efter sitt pass på "sjukhus"P Putte 9497 skrev:
Även elektriker är konsumenter på fritidenG guggen skrev:Det bästa med BH är att det främst är ett konsumentforum, så ni elektriker som inte vill dela med era praktiska erfarenheter till oss elektroingenjörer ni behöver inte svara utan kan hålla era erfarenheter och misstag hemliga. Ni kan bara lugnt lämna, sluta trolla och glömma denna och alla andra elrelaterade trådar i detta fina konsumentforum där vi som inte eldat ner ett hus ännu också kan få tips att undvika det.
Ytterst är det alltid den som begår brottet som är ansvarig men även den som uppviglar.tommib skrev:
Jag tror att de flesta andra på det här forumet har en annan uppfattning än du vem det är som förstör.
Eftersom du själv skryter med dina lagbrott med värmepumpen så kanske du ska vara försiktig med stenarna i ditt fina glashus.
Jag uppmanar ingen att begå lagbrott. Jag beskriver hur man gör en korrekt (så vitt jag vet) elinstallation när någon frågar. Det är en betydande skillnad. Om någon vill bryta mot en djupt orättfärdig och korkad lag får det stå för dem.
Apropå obegåvad så handlar det om att du har en mycket låg nivå på din argumentation. Men visst, jag kunde avstått att använda ordet obegåvad och istället påpekat just det. Din argumentation är svag och du verkar inte kunna hålla ihop vad som sägs ens inom en tråd. Du verkar också ha svårt för att hålla ihop dina egna tankar och åsikter.
Jag kanske har en låg nivå men å andra sidan är jag inte högskoleutbildad