T twoody skrev:
Skrämmande att det finns så många personer här inne som hejar på Trump.
En konstig kommentar, jag avskyr Trump, en narcissist i ordets rätta bemärkelse som passar bäst på historiens sophög när hans tid är inne, och hoppas för USA:s skull (och kanske världens) att Kamala Harris vinner, men motståndarna till Kamala Harris säger väl samma sak, skrämmande att så många hejar på Harris.

Man tror på det man själv anser är bäst och rätt, alla andra är idioter, väl?
Farstatjejen har en bra sammanfattning för den som inte är enögd.
https://www.byggahus.se/forum/threa...merikanska-presidentvalet.533998/post-5969369

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
T twoody skrev:
Skrämmande att det finns så många personer här inne som hejar på Trump.
Skrämmande att så många här är så hjärntvättade att de hejar på en puppet som Harris som redan suttit som vicepresident i fyra år utan att åstadkomma ett skit samtidigt som hennes hjärndöda president i princip lyckats starta tredje världskrig. Men each to their own.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
bigsleep och 5 till
  • Laddar…
D Dwerg skrev:
Det är fruktansvärt skrämmande att propagandamaskineriet i Sverige är så effektivt att en majoritet i detta land föredrar korrupta krigshetsande, yttrandefrihetshatande, vaccinfascistiska elitister i makten.

När hela etablisemanget, inkl varenda kvällstidning, stats-tv och radio propagerar mot Trump och vevar exakt samma lögnnarrativ 24/7 precis som man gör i bananrepubliker som Nordkorea, då kanske man ska börja ifrågasätta saker och ting lite mer självständigt.

Jag har personligen ursprung från ett fd kommunistiskt land och känner igen mig och det vrider sig i magen.
Du vevar rätt friskt själv🙄

• Gilla
Uffe A och 4 till
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
En konstig kommentar, jag avskyr Trump, en narcissist i ordets rätta bemärkelse som passar bäst på historiens sophög när hans tid är inne, och hoppas för USA:s skull (och kanske världens) att Kamala Harris vinner, men motståndarna till Kamala Harris säger väl samma sak, skrämmande att så många hejar på Harris.

Man tror på det man själv anser är bäst och rätt, alla andra är idioter, väl?
Farstatjejen har en bra sammanfattning för den som inte är enögd.
[länk]
Vad har Trump gjort som är så dåligt? USA upplevde i princip sina fyra bästa år under hans tid och de enda som bråkade var extremvänstern och BLM-terroristerna. Efter hans tid har vi hamnat i en tid av fascism, hot mot yttrandefriheten och krig.

Jag tror på allvar att folk inte har en aning om varför de hatar Trump. De gör det bara för att media har sagt åt dom att göra det.

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Erik9005 och 8 till
  • Laddar…
Du vevar rätt friskt själv🙄
Lilla jag har väl ändå rätt att yttra mig mot hela det stora etablisemanget eller ska vi återgå till den tid då globalistvänstern pressade sociala medier att censurera och tysta röster kritiska till det rådande narrativet?

• Gilla
Intet
  • Laddar…
D Dwerg skrev:
Vad har Trump gjort som är så dåligt? USA upplevde i princip sina fyra bästa år under hans tid och de enda som bråkade var extremvänster och BLM-terroristerna. Efter hans tid har vi hamnat i en tid av fascism, hot mot yttrandefriheten och krig.

Jag tror på allvar att folk inte har en aning om varför de hatar Trump. De gör det bara för att media har sagt åt dom att göra det.
Nej, jag kan tänka själv och dra mina slutsatser, fast jag kollar andra källor än enbart gammelmedia.

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Nej, jag kan tänka själv och dra mina slutsatser, fast jag kollar andra källor än enbart gammelmedia.
Av nyfikenhet, vilka källor använder du då?

D Dwerg skrev:
Lilla jag har väl ändå rätt att yttra mig eller ska vi återgå till den tid då globalistvänstern pressade sociala medier att censurera och tysta röster kritiska till det rådande narrativet?
Och det har du gjort med eftertryck utan att övertyga andra än de som likt du är frälsta av konspirationsteorier.

• Gilla
Fairlane och 5 till
  • Laddar…
Och det har du gjort med eftertryck utan att övertyga andra än de som likt du är frälsta av konspirationsteorier.
Vilka konspirationsteorier är det? Den som Demokraterna och vänstern spred om att Trump var i säng med Ryssen? Den om sprängningen av Nordstream? Den om att man inte kan sprida smitta om man är vaccinerad? Den om vad man hittat på Hunter Bidens laptop men tystat?

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Popcorn någon?

• Gilla
Uffe A och 5 till
  • Laddar…
Popcorn någon?
Ja tack!

• Haha
cpalm och 1 till
  • Laddar…
D Dwerg skrev:
Det är fruktansvärt skrämmande att propagandamaskineriet i Sverige är så effektivt att en majoritet i detta land föredrar korrupta krigshetsande, yttrandefrihetshatande, vaccinfascistiska elitister i makten.

När hela etablisemanget, inkl varenda kvällstidning, stats-tv och radio propagerar mot Trump och vevar exakt samma lögnnarrativ 24/7 precis som man gör i bananrepubliker som Nordkorea, då kanske man ska börja ifrågasätta saker och ting lite mer självständigt.

Jag har personligen ursprung från ett fd kommunistiskt land och känner igen mig och det vrider sig i magen.
Jag tar vilken vaccinfascist som helst som ledare, då alternativet vore direkt förödande.

• Gilla
pfv och 4 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag tar vilken vaccinfascist som helst som ledare, då alternativet vore direkt förödande.
Så säger nordkoreanerna också om det skulle komma på tal om att byta ut deras ledare.

Fyra år med Trump med fred och ekonomisk framgång. Fyra år med Demokraterna och vi står på randen till världskrig och detta föredrar du.

Trump Derrangement Syndrom är en riktig åkomma, påeldad av lögnmedierna, krigslobbyn och det korrupta etablisemanget.

• Gilla
  • Haha
bigsleep och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
Fyra år med demokraterna och inflationen går ned, BNP går upp, arbetslösheten minskar. Måste ju vara jättedåligt 🤔 🙄

• Gilla
  • Haha
Uffe A och 5 till
  • Laddar…
Vi har upplevt den värsta inflationen på lång tid, så jag hoppas du skojar. Den systematiska kravlösa massinvandringen, som Demokraterna vurmar för (systematiskt valfusk i syfte att stärka sina röster), tär isär land efter land och deras krigshets drar ner hela Europa i skiten.

Men visst, hatar du yttrandefrihet, älskar big pharma och krigslobbyn så fortsätta heja på Harris. Du kanske undrar varför de vägrar införa krav på ID för att rösta i sina skitstater som ser ut som bananrepubliker (Kalifornien är idag i princip laglöst)? Nej, det gör du förstås inte.

Vad gjorde egentligen Harris under sina fyra år som vicepresident som var så bra? Vilka kvalifikationer har hon? Förutom att försöka gaslighta oss om att Biden inte lider av demens?

Och ja, det är definitivt allvarligt att Demokraterna har dragit hela världen in i konflikter genom sin oavbrutna krigshets. Detta hände inte under Trump. Varför tycker du att krig är bra? Har du barn? Barnbarn? Vill du att de ska dö i krig?

Redigerat:
  • Gilla
bigsleep och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.