D Den ofrivillige klåparen skrev:
Det är dessa jag syftar på, hur landar du t.ex. i att alla oliktänkande är dårar?
Hmm..., jag påtalade att jag tyckte ditt inlägg mot en annan användare inte var helt sjyst och dessutom mycket klent argumentationsmässigt.
Du svarade då att det inte går att resonera med dårar.
Jag frågade då om du anser att alla som tycker annorlunda mot dig är dårar.

Det var faktiskt en genuin fråga, dvs om du tycker det, för det är faktiskt vanligare än man tror och alla har ju rätt till sin åsikt.
Eller kanske inte just terminologin dårar, utan kanske mer i allmänhet att inte vilja argumentera utan istället gå mot div olika typer av personangrepp.

Jag tycker faktiskt att det är synd att det inte går att föra en sansad och respektfull debatt i samma utsträckning längre, och även om jag tycker mig se en övervägande majoritet från ena sidan så är den andra sidan inte helt oskyldiga dom heller.

• Gilla
MetteKson och 1 till
  • Laddar…
D
Gimp Gimp skrev:
Hmm..., jag påtalade att jag tyckte ditt inlägg mot en annan användare inte var helt sjyst och dessutom mycket klent argumentationsmässigt.
Du svarade då att det inte går att resonera med dårar.
Jag frågade då om du anser att alla som tycker annorlunda mot dig är dårar.

Det var faktiskt en genuin fråga, dvs om du tycker det, för det är faktiskt vanligare än man tror och alla har ju rätt till sin åsikt.
Eller kanske inte just terminologin dårar, utan kanske mer i allmänhet att inte vilja argumentera utan istället gå mot div olika typer av personangrepp.

Jag tycker faktiskt att det är synd att det inte går att föra en sansad och respektfull debatt i samma utsträckning längre, och även om jag tycker mig se en övervägande majoritet från ena sidan så är den andra sidan inte helt oskyldiga dom heller.
Alright, jag förstår ditt resonemang nu. För att svara på din fråga: Nej, väldigt få sorteras ner i det facket, men dom finns och ska med skit fördrivas, eftersom det är det enda som dom för in i diskussionen.

D Den ofrivillige klåparen skrev:
men dom finns och ska med skit fördrivas, eftersom det är det enda som dom för in i disdiskussionen
Och det är du, den utvalde att avgöra, skulle jag tro 😂😝

D
Intet Intet skrev:
Och det är du, den utvalde att avgöra, skulle jag tro 😂😝
Jag tycker det är upp till var och en. Men du får gärna tycka det är upp till mig.

C
Intet Intet skrev:
Speciellt om man ser de Obamska 169 kvadratmetrarna uppifrån.
Ja, det verkar vara rymliga 169 kvm.
Undrar vad oddsen är att redaktionen anlitat en AI-assistent för att skriva artiklarna?

• Haha
Intet
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Ja, det verkar vara rymliga 169 kvm.
Undrar vad oddsen är att redaktionen anlitat en AI-assistent för att skriva artiklarna?
Enligt tillförlitliga källor har The Obamas dragit nu när valutgången blivit känd. Kan vara köpläge för det ser ut som mycket biytor man får på köpet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.