5 193 läst · 140 svar
5k läst
140 svar
Så bor huvudpersonerna i det amerikanska presidentvalet
På konsumentens sida
· 3 114 inlägg
Hur du bor kan säga ganska mycket om din personlighet och livsstil. Vi tittar närmare på hur huvudpersonerna i det amerikanska presidentvalet bor för att se om bilden av deras personlighet kan förtydligas något.
Du kan läsa artikeln här: Så bor huvudpersonerna i det amerikanska presidentvalet: Harris, Trump, Waltz, Vance, Obama & Musk
Du kan läsa artikeln här: Så bor huvudpersonerna i det amerikanska presidentvalet: Harris, Trump, Waltz, Vance, Obama & Musk
Administrator
· Skåne
· 7 843 inlägg
Det var 3500 square feet, har räknat om till kvadratmeter nu.
Administrator
· Skåne
· 7 843 inlägg
Nu har jag dubbelkollat och styrt upp alla square foot och square meters.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 067 inlägg
Det finns ju inget rimligt alternativ. Den ena sidan verkar vilja lämna över Ukraina till Ryssland och förbjuda abort och den andra sidan är helt fixerad vid mäns rätt att bli "kvinnor" och vill kvotera in den ena minoriteten efter den andra till skolor, styrelser och gud vet vad....T twoody skrev:
Jag tror det är rätt få som röstar på Trump för att de gillar honom utan de röstar republikanskt trots Trump. Svensk media intervjuar alltid MAGA-folk för de säger roligare saker så man får lätt fel bild.... Så är i alla fall min uppfattning jag fått av mina kontakter i USA....
Det är fruktansvärt skrämmande att propagandamaskineriet i Sverige är så effektivt att en majoritet i detta land föredrar korrupta krigshetsande, yttrandefrihetshatande, vaccinfascistiska elitister i makten.
När hela etablisemanget, inkl varenda kvällstidning, stats-tv och radio propagerar mot Trump och vevar exakt samma lögnnarrativ 24/7 precis som man gör i bananrepubliker som Nordkorea, då kanske man ska börja ifrågasätta saker och ting lite mer självständigt.
Jag har personligen ursprung från ett fd kommunistiskt land och känner igen mig och det vrider sig i magen.
När hela etablisemanget, inkl varenda kvällstidning, stats-tv och radio propagerar mot Trump och vevar exakt samma lögnnarrativ 24/7 precis som man gör i bananrepubliker som Nordkorea, då kanske man ska börja ifrågasätta saker och ting lite mer självständigt.
Jag har personligen ursprung från ett fd kommunistiskt land och känner igen mig och det vrider sig i magen.