256 098 läst · 1 172 svar
256k läst
1,2k svar
Roliga verktygsannonser
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 079 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 079 inlägg
nu snackar vi ju rätt små maskiner, typ en eldriven häcksax, så jag håller inte riktig med om ditt resonemang. Större grejer, absolut, men för lite småverktyg kan du sno ihop en väldigt liten bord för småpengarraveper skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
M Marcussjogren skrev:Alla de där ”Hygglo” är ju helt sinnessjuka! Hyra häcksax för 250:- Per dag eller en kompostkvarn för 900:- Per helg.
Man går ju med vinst efter tre-fyra affärer[/QUOTE
M Marcussjogren skrev:
Vore roligt att veta hur mycket dom hyr ut dom. Bara för att annonsen finns betyder det ju inte att dom lyckas få kunder.
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Japp, den ungen är inte värd ens 5öre!
... Jag har en känsla av att bråket hemma slutade med "hot" från pappan typ "nu säljer jag fan dig!", och pappan lade in anonsen för att "bevisa" för ungen att han/hon nu är ute för försäljning
... Jag har en känsla av att bråket hemma slutade med "hot" från pappan typ "nu säljer jag fan dig!", och pappan lade in anonsen för att "bevisa" för ungen att han/hon nu är ute för försäljning
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Det kan inte vara någon konkurssnurra där man köper tillbaka sina egna maskiner? Å andra sidan brukar man ju vilja bli av med skulder då, inte flytta med sig dem det nya bolaget?katos skrev: