M
raveper raveper skrev:
Det är väl egentligen billigt mot att bygga ett garage för att förvara alla prylar man kanske använder en gång om året. Eller så kanske man bara vill ha bilen i garaget.
nu snackar vi ju rätt små maskiner, typ en eldriven häcksax, så jag håller inte riktig med om ditt resonemang. Större grejer, absolut, men för lite småverktyg kan du sno ihop en väldigt liten bord för småpengar :)

Jao, ska man hyra maskiner så är det ju i regel större och mer specifika maskiner man tänker på..... Och kanske inte en cocraft-maskin från classe :p

Samling antika verktyg på ett arbetsbord, inklusive spadar och grepar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

@Ola C har börjat hyra ut @Daniel_N s mobiltelefon på hygglo..

• Haha
  • Gilla
Ola C och 3 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
[bild]
Undrar om lyftbordet ingår :D:thinking:

Frustrator Frustrator skrev:
[bild]
För att vara lite snällare har han faktiskt visat riktigt bra bilder sedan han skrotade Androiden och skaffade en telefon från originaltillverkaren av moderna telefoner.

Har han skaffat sig en Nokia?

• Haha
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
Motorola väl iofs inte första smartphone men 5 år före apple iallafall

I ikeo skrev:
Motorola väl iofs inte första smartphone men 5 år före apple iallafall
Jag har för mig att jag ringde med min Ericsson MC12 runt 1996-97?
(iofs behövde man en telefon också men)

M Marcussjogren skrev:
Alla de där ”Hygglo” är ju helt sinnessjuka! Hyra häcksax för 250:- Per dag eller en kompostkvarn för 900:- Per helg.

Man går ju med vinst efter tre-fyra affärer[/QUOTE
M Marcussjogren skrev:
Alla de där ”Hygglo” är ju helt sinnessjuka! Hyra häcksax för 250:- Per dag eller en kompostkvarn för 900:- Per helg.

Man går ju med vinst efter tre-fyra affärer

Vore roligt att veta hur mycket dom hyr ut dom. Bara för att annonsen finns betyder det ju inte att dom lyckas få kunder.

Inte en rolig verktygsannons men en auktion som spåra ut.
Skärmdump från auktionssida med fyra olika snickerimaskiner och deras budgivningssummor på psauction.se.
Skapa konto

Två centrumtappar som blev mer än två ggr nypris? Feldern hamna på ca 7-8ggr mer än vad man kan förvänta sig. Aldrig sett något liknande.

• Wow
Dan_Johansson
  • Laddar…
Sjukt. Hittade den här i blockets verktygsdel idag..
Skärmbild av en annons på en köp-och-sälj webbplats med titeln "Jobbig unge" listad i kategorin verktyg.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
muraren2 och 7 till
  • Laddar…
Fantasipris!

Japp, den ungen är inte värd ens 5öre! :rofl:

... Jag har en känsla av att bråket hemma slutade med "hot" från pappan typ "nu säljer jag fan dig!", och pappan lade in anonsen för att "bevisa" för ungen att han/hon nu är ute för försäljning :p

• Haha
-PC-
  • Laddar…
katos katos skrev:
Inte en rolig verktygsannons men en auktion som spåra ut.
[bild]
Två centrumtappar som blev mer än två ggr nypris? Feldern hamna på ca 7-8ggr mer än vad man kan förvänta sig. Aldrig sett något liknande.
Det kan inte vara någon konkurssnurra där man köper tillbaka sina egna maskiner? Å andra sidan brukar man ju vilja bli av med skulder då, inte flytta med sig dem det nya bolaget?

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Det kan inte vara någon konkurssnurra där man köper tillbaka sina egna maskiner? Å andra sidan brukar man ju vilja bli av med skulder då, inte flytta med sig dem det nya bolaget?
men varför köpa dyrare än nya? Och vem mer skulle bjuda 132.000

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.