Jag har en liknande kompressor, dock utan flytningar, får han verkligen det priset?

Inte en aning, men det är faktiskt en kvinna som är säljare...

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Ja, ibland undrar man om folk verkligen har gått i skolan. Eller är det "Ytlänningar" En annan sak som retar mej är särskrivningar. Som "sär skrivningar"
Jag vill inte vara nån språkpolis, men man undrar ju ibland hur det står till med Svenskan.

T.ex: "Jag är en mörk hårig sjuk sköterska". Ett himla bra CV! Eller, på krogen: ”Rök fritt!”.
:rolleyes:(y)

Nä, håller verkligen med dig om att man inte vill vara någon språkpolis men det ska vara litet s i "svenskan".

//Ronnie

PS. Mina svenskafröknar hade gärna sett ett frågetecken eller åtminstone en punkt efter "Ytlänningar" — men det var de det. Själv är jag inte SÅ noga med svenskan. DS

Redigerat:
  • Gilla
camaro1969 och 7 till
  • Laddar…
Priserna på tomväskor verkar skena.....
Tom Dewalt-verktygsväska till salu på Tradera med högt utropspris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Japp, efter att Trump vann valet så är det säkra investeringar som gäller, såsom guld och dewalt-väskor :D

• Gilla
tobben87 och 4 till
  • Laddar…
Samling av begagnade verktyg och utrustning utspridda på ett golv till försäljning.
Skapa konto

Gamla lågprismaskiner har tydligen fått ett uppsving, om man ska tro priset.
Jag tänkte att "Fler bilder i kommentarsfält" betydde att det fanns ännu mer junk, men det var bara olika vinklar på samma prylar.
Det enda som verkar vara värt något är en låda med Gunnebo-spik... :confused:

• Gilla
Härryda2015 och 1 till
  • Laddar…
Inget verktyg men ändå...

Behöver man veta mer för att lägga ett bud egentligen?

Annons för en mycket välvårdad, besiktigad bil med dragkrok, pris på bud, telefonnummer listat.
Skapa konto
Annons för en mycket välvårdad, besiktigad bil med dragkrok, pris på bud, telefonnummer listat.
Skapa konto

//Ronnie

• Gilla
klaskarlsson och 4 till
  • Laddar…
Inte heller Blocket, men Byggmax har ett intressant sätt att se på priser.... :p

Skärmdump av Byggmax produktannons visar ett svart draghandtag av stål med prisinformation.
Skapa konto

• Gilla
iMikael Lundgren och 4 till
  • Laddar…
Grovt slipband på stativ med slitskiva och dammutsug, märkt som använd men i bra skick.
Skapa konto

Visserligen brukar man ju säga att en olycka sällan kommer ensam men jag känner mig ändå lite tveksam...

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
jac jac skrev:
[bild]

Visserligen brukar man ju säga att en olycka sällan kommer ensam men jag känner mig ändå lite tveksam...
Den har säkert en hel massa olika sätt att skada sig på så annonsen är ju helt korrekt :)

Ola C Ola C skrev:
Rolig vet jag inte om det är rätt ord men dom här hyggloannonserna som börjat spamma blocket...jösses.

Här kan man.ex hyra en biltema polermaskin 7 dagar för 1:- mer än vad den kostar att köpa. [länk]
Vilka hygglon :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.