256 620 läst · 1 172 svar
257k läst
1,2k svar
Roliga verktygsannonser
Nu verkar tyvärr annonsen vara borta från Blocket Skåne men för någon vecka sedan var där en fin träsvarv av känt märke i metall med massa stål och skit för 3000. Helt OK, sedan lägger någon tomte in en hemmabygd historia i trä med en elmotor från nittonhundrafrösihjäl, inga stål, ingetting och vill oxo ha 3000 spänn
Oi, så billig..... Det der er et firma også. Har de ikke sett på dagens priser? Svindel kaller jeg sånt. 3X Nypris er litt vel drøyt....Cheesus skrev:Oj, Det är bara att slå till på Black/Deckergrejerna!
Äh, det var inte för att vara politiskt korrekt som jag gav en sorglig förklaring.. Familjeliv är en skitsajt och jag blir allt som oftast bannad därifrån. Senast när jag förökte förklara att ett sms-lån på 1000:- med en "avgift" på 200:- under en månad inte hade en räntesats på 20%...När jag efter några inlägg kallade någon blåst blev det borttaget...
[länk] Vet inte om man kan se länken utan att vara medlem.
Lite off-topic men...Såg förresten att spiksäljaren även hade en massa skruv till salu....närmare bestämt 100 gram.
Den här tycker jag var lite rolig.
http://www.blocket.se/vi/15402744.htm?ca=10_s
När jag säljer bilen är jag noga med att skriva att tanken är nästan tom ...
http://www.blocket.se/vi/15402744.htm?ca=10_s
När jag säljer bilen är jag noga med att skriva att tanken är nästan tom ...
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Jag har dessvärre sett ett och annat på Familjeliv och får nog tillstå att Cheesus är ganska snäll i sina omdömen.
Men om "räntan" är 200kr/månad på 1000kr så är väl räntan (som man normalt räknar, på årsbasis) 240%?
Platsar du verkligen på Familjeliv Cheesus?
Men om "räntan" är 200kr/månad på 1000kr så är väl räntan (som man normalt räknar, på årsbasis) 240%?
Platsar du verkligen på Familjeliv Cheesus?
Familjeliv är en skitsajt utav Guds Nåde....Vete sjutton hur många ggr jag blivit bannad utav hyperkänsliga morsor...
Den här tråden om "hata B/D " hade garanterat blivit anmäld till granskning av någon som känner sig kränkt över påhoppet på deras borrmaskin...Helt sjukt.
Äh, bättre att vara Byggahus-addicted som frugan av någon anledning påstår att jag är...
Den här tråden om "hata B/D " hade garanterat blivit anmäld till granskning av någon som känner sig kränkt över påhoppet på deras borrmaskin...Helt sjukt.
Äh, bättre att vara Byggahus-addicted som frugan av någon anledning påstår att jag är...
Jag tror att killen med spaden är en skojare som lurar folk .om man går in på hans omdömeshistorik och kollar så ser man många besvikna kunder som skrivit om honom .Anledningen till att han säljer spaden är för att hans polare som troligtvis också är skumma skall köpa "spaden"som egentligen inte existerar och när de köpt spaden så får dom tillgång till betygssättningskolumnen och kan ge honom positiv kritik.allt för att folk skall tro att det är en kille att lita på så att han sedan kan lura fler och fler då omdömmen påsåvis verkar vara övervägande positiva.
Fasen vad smart jag är ...jag borde bli polis eller nåt
Fasen vad smart jag är ...jag borde bli polis eller nåt
HAHAHA.....Ja man kan lägga ut navelludd och skriva att det har tillhört Britney Spears ..Om man skriver att man inte har bevis att det är hennes utan att dom får tro på mitt ord så går man ju fri..mattiasp skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Detta är off topic, men kommer ni ihåg den amerikanske killen som la ut sin systers dagbok på e-bay - och folk bjöd och bjöd...
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Ränta på ränta, givetvis! Glömde det. Cheesus, kan du förklara för dem på Familjeliv att räntan är på 792%? Eller kanske inte.
Det är ingen som hört av sig till Tradera och frågat om personen ifråga verkligen ska få hållas med spadarna?
Det är ingen som hört av sig till Tradera och frågat om personen ifråga verkligen ska få hållas med spadarna?
Han får väl inte skriva sitt telefon nr. heller? Står under Personliga meddelande
Vad sägs om en justersåg? *S* Tror att säljaren nog missförstått det begreppet en del...
http://www.blocket.se/vi/15414173.htm?ca=23_10_s
/Kent
http://www.blocket.se/vi/15414173.htm?ca=23_10_s
/Kent