66 213 läst · 765 svar
66k läst
765 svar
rörmockare höjer priset efter utfört jobb.
Ni har fabricerat hela tråden, där började trolleriet .
12000 mil, jag sa på bilarna. Det betyder inte att bara jag kör eller ens att jag är ensam .
Jag berättar detta för ni tror att allt är så enkelt och man blir miljonär på VVS.
12000 mil, jag sa på bilarna. Det betyder inte att bara jag kör eller ens att jag är ensam .
Jag berättar detta för ni tror att allt är så enkelt och man blir miljonär på VVS.
Du skrev "Oftast lägger jag inte på nån bil avgift.". Alltså gör du det ibland, och då kan du svara på frågan om du har två kunder samma dag, får båda betala bilavgiften då. Om svaret är att ingen behöver betala bilavgift, hur täcker du då kostnaderna för att tvätta/städa/organisera bilen?L Le'Oracle skrev:
Jag har ingen bil knuten till någon verksamhet och när/hur jag städar mina privata bilar hör inte till den här diskussionen.L Le'Oracle skrev:
Men det du säger är alltså att du mycket sällan tar ut avgift för bil när du åker på jobb. Det betyder ju att du täcker upp dina kostnader för bilen på något annat sätt. Vill du förklara hur?
Detta är ren rappakalja . Kunder tar in minst 3 oftast 5-8 olika offerter. Dem har in på tex Nibe,Thermia,IVT,Ctc,Daikin osv. Där du bor kanske det är så som du upplever det men i den verkliga världen är det stor konkurrens om varje kund.Staffan2000 skrev: