alldeles för lätt, borde varit frågor om typ vilket år började man med räfflad trådspik,
Eller varför använder Tyskarna rund spik.
Nu blev det ju 10 av 10....

Protte

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 805 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 307 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Lätt som en plätt :D

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 957 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Kramla
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 574 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 619 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 626 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Visar att man hänger för mycket på detta forum. Ju mer man övar ju bättre gissar man. :cool:

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 639 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 648 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Hur gick detta till?
Kände iofs att jag hade koll på ganska många, och att jag kände mig realtivt säker där jag gissade, men ändå...
Jag har nog aldrig köpt ett paket spik i hela mitt liv, och har nog inte spikat något på ganska många år .:)

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 652 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 732 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 82 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.