Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 726 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 721 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Fast numera använder jag skruvdragare mycket mer än hammare

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 463 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

:cool:Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 760 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 856 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 607 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 626 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 045 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 103 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 116 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.