9 478 läst · 132 svar
9k läst
132 svar
Quiz: Vad kan du om spikar?
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 499 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 175 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 836 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 841 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 886 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag trodde jag visste hur trådspik såg ut...men detta var nått nytt för mig.
Denna lurviga spik hittades i franskt emballagevirke.
Jag trodde jag visste hur trådspik såg ut...men detta var nått nytt för mig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Denna lurviga spik hittades i franskt emballagevirke.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 405 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 909 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Besserwisser
· östergötland
· 2 179 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 417 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 492 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 492 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 513 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Vilket är rätt kasst, men det var ju för att ingen av frågorna rörde pappspik, nubb och bleckspik, såna som jag är bra på
Vilket är rätt kasst, men det var ju för att ingen av frågorna rörde pappspik, nubb och bleckspik, såna som jag är bra på
Produkter som diskuteras i tråden