9 480 läst · 132 svar
9k läst
132 svar
Quiz: Vad kan du om spikar?
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 973 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Och det var inte ens någon fråga om ankarspik eller klockspik
Eller
Och det var inte ens någon fråga om ankarspik eller klockspik
Eller
Produkter som diskuteras: "ankarspik"
Ankarspik
Ankarspik är speciellt designade för infästning av beslag, vilket gör dem till ett utmärkt verktyg för att säkra och förstärka byggkonstruktioner.
Läs mer
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 111 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 246 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 246 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 960 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 121 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 941 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 131 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Medlem
· Stockholm
· 718 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 173 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 149 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
yayy!
yayy!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 271 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 285 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 110 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 110 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 298 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 307 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 500 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 500 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 369 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"
Gick ju bra det här
Trod de det skulle vara lite klurigare frågor, var osäker på ett par av dem.
Gick ju bra det här
Trod de det skulle vara lite klurigare frågor, var osäker på ett par av dem.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 107 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om spikar?"