742 019 läst · 1 883 svar
742k läst
1,9k svar
Projekt källare
"Älskling, jag går ned i källaren och kör lite med jungfrun!" följt av ett rytmiskt dunkande under golvet...
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 277 inlägg
Mittenkillen är lite ledsen för tillfället och vi vet inte varför. Det är lite kämpigt med mycket förväntningar och saker som inte går som han tänkt sig. Då är det tur att man kan få vara med och göra nytta i källaren. Han är nöjd och glad när vi gör saker tillsammans.
Jobba med mitt "Day job" då? Det får tydligen bli inatt när alla andra sover.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jobba med mitt "Day job" då? Det får tydligen bli inatt när alla andra sover.
Det är skönt för psyket att få göra saker med kroppen.
Och det är en trygghet och roligt att få vara med och jobba med projekt med föräldrar eller släktingar. Det är kvalitetstid som man minns många år senare som vuxn.
Och det är en trygghet och roligt att få vara med och jobba med projekt med föräldrar eller släktingar. Det är kvalitetstid som man minns många år senare som vuxn.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 277 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 277 inlägg
Nattjobb gör att dygnsrytmen blir lite konstig. Å andra sidan så får man lite egentid nere i krypgrunden när alla andra sover. Grundputsat vissa delar, stockat ut på andra och murade några stenar till på ett ställe medan jag väntade på att det skulle torka lagom.
Tvekade länge om att mura upp det sista här men jag orkar inte med fler nivåer så även om jag "slösar bort" utrymme så får det bli jämnhögt här.
Logga in
Skapa konto
Tvekade länge om att mura upp det sista här men jag orkar inte med fler nivåer så även om jag "slösar bort" utrymme så får det bli jämnhögt här.
Logga in
Skapa konto