316 744 läst · 1 475 svar
317k läst
1,5k svar
Posta skador/olyckstillbud med maskiner och verktyg
Tack det gick faktiskt över förväntan, den är hel och nerverna verkar ha klarat sig..JLyck skrev:
var värre när jag fick borra ut en metallflisa ur hornhinnan efter att jag ”bara” skulle snygga till en grej med vinkelslipen innan svetsning.. har ett snyggt ärr på hornhinnan som bevis för det.
Funderat på förmyndare!L ljhnilsson skrev:
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Jo skulle skjuta lite panel i tak när jag slant, såg jätte konstigt ut med en missplaserad dyckert när alla andra var dolt spikade
Såna där skador dyker upp titt som tätt på mina knogar också, ibland märker jag det inte ens förrän jag ser blodfläckar lite här och var.. Väldigt irriterande.P Pappa1986 skrev:
Nä, färdmedel, men bra försök!karra skrev:
....hade du däremot skadat dig när du mekade med den som denna herre gjorde hade det varit godkänt att lägga upp i tråden.
Skämt åsido, hoppas kotan kommit på rätt plats igen, eller vad dom nu ska göra efter en kompression.
Attans, får be moderatorn att ta bort inläggetOla C skrev:
Alltså, jag ställde ju in hastigheten genom att bromsa innan, det kanske kan räknas
Jodå, den är bra mycket bättre! Men snöskottning gillas inte.. En morgon såg jag grannarna runt oss skotta vår uppfart, fick självklart panik och fick avbryta arbetet och skotta. Sa till dem att de absolut inte behövde skotta vår uppfart, fick till svar att du har ju problem med ryggen och din partner är sjuk. Jävligt off-topic men jag har bland de bästa grannarna!