karra karra skrev:
Attans, får be moderatorn att ta bort inlägget :rolleyes:

Alltså, jag ställde ju in hastigheten genom att bromsa innan, det kanske kan räknas :seenoevil:

Jodå, den är bra mycket bättre! Men snöskottning gillas inte.. En morgon såg jag grannarna runt oss skotta vår uppfart, fick självklart panik och fick avbryta arbetet och skotta. Sa till dem att de absolut inte behövde skotta vår uppfart, fick till svar att du har ju problem med ryggen och din partner är sjuk. Jävligt off-topic men jag har bland de bästa grannarna!
Här kan du visa din cykelmisär
https://happyride.se/forum/threads/visa-din-misaer.
Det var några par sedan jag höll koll på det forumet, men den som ledde misären då var någon som hade kraschat ordentligt och brutit nacken. Jag vet inte om han eller hon kom tillbaka i sadeln igen. Läskiga bilder. Varning!

• Wow
karra
  • Laddar…
@Screew @Ramnemark och man vet att gnogarna gjort sitt när ungarna tror att man har fått vårtor men det är bara förhårdnader efter alla skador :crysmile:

• Haha
  • Gilla
Hennke85 och 2 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
@Screew @Ramnemark och man vet att gnogarna gjort sitt när ungarna tror att man har fått vårtor men det är bara förhårdnader efter alla skador :crysmile:
När man varken får klappa på frugan eller barnet för man har för hårda/riviga händer :p

• Gilla
  • Haha
F.Taleman och 3 till
  • Laddar…
Hehe ja dom där jäkla knogarna... Dom bara SKA vara skadade. Läker gör det ju aldrig heller, för så fort det börjar läka, ja då måste man böja på fingret och vips, så har man slitit upp skiten igen :sweat:
Jag skadar mina knogar så ofta att jag slutat räknat det som olycka eller skada - det är en självklarhet att dom blir skadade :rofl:

• Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
En vän gav rådet att ha en hammare med mig när jag tänkte plocka lite delar från från en övergiven skrotbil.

Vad ska jag med den till??

Jo... när du är inne bakom grenröret och får loss en hårt sittande skruv och i samband med det lämnar skinnet från tre knogar efter dig. Då tar du hammaren och bankar allt vad du orkar på något som skramlar. Det hjälper...

Mvh Findus

• Haha
  • Gilla
-PC- och 8 till
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Ni får börja smörja händerna, knogarna blir inte alls lika känsliga.

[länk]
Lr så tar man och köper canoderm på apoteket för halva det priset. Men då får man ju ingen snyggt burk..

AXS
Frustrator Frustrator skrev:
Lr så tar man och köper canoderm på apoteket för halva det priset. Men då får man ju ingen snyggt burk..
Bara första träffen på Google...

Själv kör jag cetaphil som funkar utmärkt.

AXS AXS skrev:
Bara första träffen på Google...

Själv kör jag cetaphil som funkar utmärkt.
Google är otäckt. Jag får helt andra saker som första träff om jag skriver om handkräm :)

• Gilla
AXS och 1 till
  • Laddar…
tommib
Frustrator Frustrator skrev:
Google är otäckt. Jag får helt andra saker som första träff om jag skriver om handkräm :)
Du vet att det baseras på din sökhistorik, eller hur?

• Haha
jockeping och 1 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Du vet att det baseras på din sökhistorik, eller hur?
Jodå ;)

findus42 findus42 skrev:
En vän gav rådet att ha en hammare med mig när jag tänkte plocka lite delar från från en övergiven skrotbil.

Vad ska jag med den till??

Jo... när du är inne bakom grenröret och får loss en hårt sittande skruv och i samband med det lämnar skinnet från tre knogar efter dig. Då tar du hammaren och bankar allt vad du orkar på något som skramlar. Det hjälper...

Mvh Findus

Kloka ord. Se till att hammaren är ordentlig bara så den inte går av och smäller till dig någon annanstans :) ... Vilket jag lyckats med en gång.. Ingen skada dock, bara en jäkla hög extra svordommar.

• Haha
Modig
  • Laddar…
Inte någon stor skada som går att jämföra med flera av skräckbilderna tidigare i tråden men medge att avgjutningen av en T25-bit i mitt lillfinger är nästintill perfekt :D

• Lillfinger med en tydlig avtryck som liknar en T25-bit, i bakgrunden suddig handfat och kakel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
breakman och 5 till
  • Laddar…
Igår testade jag att ha tummen för nära när jag sågade med fogsvans.
Skada på tummen med ett litet snitt, resultatet av att vara för nära sågbladet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Ledsen
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Q
Du kom billigt undan

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.