Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
10 poäng.Forlowt skrev:Ja, det är sant att när ett system fungerar felfritt så kanske kunderna inte behöver använda supporttjänsterna för att få hjälp med trasiga eller felaktiga produkter. Men det betyder inte att supporten inte har en viktig roll att spela i att hjälpa kunderna att maximera värdet av produkten eller tjänsten.
Supporten kan hjälpa kunderna med allt från att förstå hur man använder produkten på ett effektivt sätt till att lösa mindre problem eller frågor som kan uppstå under användningen. Genom att erbjuda en bra supportupplevelse kan företaget bygga förtroende och lojalitet hos kunderna, vilket i sin tur kan leda till ökad försäljning och positiv ryktbarhet.
Så även om kunderna kanske inte använder supporttjänsterna för att lösa problem med trasiga eller felaktiga produkter, så är supporten fortfarande en viktig del av kundupplevelsen och kan bidra till att öka kundnöjdheten och framgången för företaget.
Tänk bara på att vissa ”trollar” i tråden - så att du inte lägger för mycket energi på dem.
Om du läser innantill så tyckte han att det är en ”rolig poäng” att Plejd har en bra support. Det roliga var tydligen att de har support om deras system är felfritt.David Wallin skrev:
Alltså vet han ingenting om hur supporten ser ut, det bekräftade han själv.
Känns det inte märkligt för er att någon måste förklara vad ni själva skrivit?
Det var bättre kvalitet på trollen förr…
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Jag vet inte hur mycket du läser annars men du lyckas verkligen missförstå allt här, jag kan inte minnas att någon klagat på Plejdprodukterna, dvs att de inte skulle hålla, eller för den delen att supporten brister, de enda iakttagelserna som återkommer är i princip funktionsjämförelser och slutsatser utifrån detta.Forlowt skrev:Ja, det är sant att när ett system fungerar felfritt så kanske kunderna inte behöver använda supporttjänsterna för att få hjälp med trasiga eller felaktiga produkter. Men det betyder inte att supporten inte har en viktig roll att spela i att hjälpa kunderna att maximera värdet av produkten eller tjänsten.
Supporten kan hjälpa kunderna med allt från att förstå hur man använder produkten på ett effektivt sätt till att lösa mindre problem eller frågor som kan uppstå under användningen. Genom att erbjuda en bra supportupplevelse kan företaget bygga förtroende och lojalitet hos kunderna, vilket i sin tur kan leda till ökad försäljning och positiv ryktbarhet.
Så även om kunderna kanske inte använder supporttjänsterna för att lösa problem med trasiga eller felaktiga produkter, så är supporten fortfarande en viktig del av kundupplevelsen och kan bidra till att öka kundnöjdheten och framgången för företaget.
Att det kan vara så provocerande för några få Plejdanvändare har jag mycket svårt att förstå, jag har sedan länge fått acceptera att min bil varken kan ta lastpallar eller cabbas ner, jag skulle absolut inte bli arg om någon annan drar samma slutsatser.
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Om DU läser innantill så tyckte han att det var en rolig poäng att ifrågasätta om ett ofelbart system verkligen BEHÖVER bra support. Varken @Nyfniken eller @RoAd har i de aktuella inläggen på något sätt betygsatt plejds support. Det är inte ens uttalat att inläggen bara gäller Plejd, utan ska man vara petig så är det en allmänt ställd fråga från @RoAd. (Dock är det ju såklart ganska tydligt i sammanhanget vilket system som avses, men det ändrar inget.)Nissens skrev:Om du läser innantill så tyckte han att det är en ”rolig poäng” att Plejd har en bra support. Det roliga var tydligen att de har support om deras system är felfritt.
Alltså vet han ingenting om hur supporten ser ut, det bekräftade han själv.
Känns det inte märkligt för er att någon måste förklara vad ni själva skrivit?
Det var bättre kvalitet på trollen förr…
Att han vet något om hur plejds support ser ut har han inte hävdat.
Jo, men ännu märkligare är det att den som måste förklara inte korrekt kan förklara vad som egentligen skrivits.
Troll? Nej, jag försöker att ha en ärlig och trevlig diskussion här. Men det blir svårt när majoriteten av det du skriver om oss andra och vad vi skrivit är antingen missuppfattningar eller påhitt (det är oklart vilket).
Redigerat:
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 209 inlägg
Det finns inga Plejdhatare. Det väcker liksom inga känslor hos någon. Det som väcker lusten att bemöta är, främst, dina dåliga jämförelser och skitnödiga epitetet du har ett behov av att använda. Vi kommer nästan ner på din nivå helt enkelt, så enkelt är det. Själv njuter jag i solen och funderar på vad som driver folk att bli smått besatta av att försvara en produkt man köpt, låt gå, för väldigt dyra pengar. Detta är helt okej, jag har familjemedlemmar som gjort det, och jag hjälper dom gärna. Men att råda andra att bygga fast sig i detta på det sättet som elektriker är ofta ohederligt.Nissens skrev:Som sagt din självbild stämmer inte ett dugg.
Det är fler än jag i tråden som reagerat på er Plejdhatare och undrar hur det kommer sig att ni håller på att avråda alla i just rena Plejdtrådar från att använda Plejd, get a life…
Jag är bara en nöjd användare av plejds prylar, och jag är långt ifrån ensam. Du hånar de som inte har lust att lägga tid och energi på en hobby att totalautomatisera omgivningen.De flesta människor är helt ointresserade av det, och det saknar du och ett par till här i tråden totalt förståelse för. Men det är ert problem.
Och ja, värmepumpslösningen besparade mycket när elpriset var högt, sannolikt i storleksordningen en HA hobbylösning som hade kostat betydligt mer i tid och pengar. Ofta är de enkla lösningarna de bästa.
Äh, dessa kommentarer om att man inte bryr sig och bortförklaringar.
Antingen är ni med och diskuterar för och nackdelar, vad man tycker och inte tycker eller så skiter ni i att diskutera och fyller tråden med skit
Antingen är ni med och diskuterar för och nackdelar, vad man tycker och inte tycker eller så skiter ni i att diskutera och fyller tråden med skit