Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 206 inlägg
Jag kommer fortsätta köpa Plejd just på grund av att jag slipper allt extra lull lull skit som ändå kräver massa uppmärksamhet och justeringar.
Riktigt skönt att en knappt bara får vara en knapp ibland.
Men oroa er inte när minoriteten som har hemautomation som hobby blir en majoritet kommer troligtvis Plejd vara med på tåget.
Heja Plejd
10av10 rekommenderar
Riktigt skönt att en knappt bara får vara en knapp ibland.
Men oroa er inte när minoriteten som har hemautomation som hobby blir en majoritet kommer troligtvis Plejd vara med på tåget.
Heja Plejd
10av10 rekommenderar
Ungefär som att raljera över solceller i solcellstrådar fast man inte har några själv?Nissens skrev:
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Knappast, rent önsketänkande från din sida.R RoAd skrev:
Det var så att du tyckte att man skall länka in även gräsklipparen i ett totalt hemautomatiseringssystem och jag ser naturligtvis inte någon vits med det.
Som vanligt ville du dyvla på omgivningen din hobby, och du är oförstående för människor som inte har samma böjelse som du.
Du kan inte förstå att man kan vara nöjd med att en gräskliparrobot kan vara i ett eget fristående system, och att man kan vara nöjd med det.
I den riktiga verkligheten är nästan alla väldigt nöjda med det.
Det där är en produkt som plejd utvecklat och släpper inom kort, vilket motsäger påståendet om belysning. Förstår om det är svårt för dig att det du påstått inte stämmer riktigt.David Wallin skrev:
Dessa annonserades 31 Maj 2022, så det är ju ingen nyhet att de kommer precis…
Vad snackar du om?useless skrev:
Det är inte mitt fel att solceller ekonomiskt inte är en bra investering. Kan ju vara kul att ha av andra skäl dock. Att pesentera fakta är inte att raljera..
Men det ämnet passar nog inte här…
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 206 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 206 inlägg