J
Nissens Nissens skrev:
Nja, Plejdhatare är nog ett bra begrepp, för det är helt onyanserade åsikter som presenteras tillsammans med raljerande över hur konstigt det är att någon köper Plejd.
Varför har man behovet av att hålla på med det i Plejdtrådar är ju frågan…
Så inlägg #1236 är inget trams alltså? Kanske läge att be Road om förlåtelse då?
Skärmdump av forumdiskussion, användare uttrycker åsikter om företag och kritikers beteende.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
tille1
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Det var ödmjukt, får han verkligen köpa Plejd?
Utan att bli idiotförklarad?
Ja, varför skulle han inte få det?
Jösses, du har verkligen tappat det helt......

• Gilla
David Wallin och 1 till
  • Laddar…
R
Sittställning Forlowt skrev:
Dom är i framkant, men inte på det du vill önskar.
Ja, jag menade tekniskt. Det finns säkert andra framkanter.

• Gilla
jorblad och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
Jag kommer fortsätta köpa Plejd just på grund av att jag slipper allt extra lull lull skit som ändå kräver massa uppmärksamhet och justeringar.

Riktigt skönt att en knappt bara får vara en knapp ibland.

Men oroa er inte när minoriteten som har hemautomation som hobby blir en majoritet kommer troligtvis Plejd vara med på tåget.

Heja Plejd :)

10av10 rekommenderar

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
R
J Jocke Best skrev:
Du är ju inte överbeskyddande i andra trådar.
Prova att kritisera något med nissens robotgräsklippare så ska du få se på precis samma beteende ;)

• Haha
djac och 3 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Nja, Plejdhatare är nog ett bra begrepp, för det är helt onyanserade åsikter som presenteras tillsammans med raljerande över hur konstigt det är att någon köper Plejd.
Varför har man behovet av att hålla på med det i Plejdtrådar är ju frågan…
Ungefär som att raljera över solceller i solcellstrådar fast man inte har några själv?

• Gilla
  • Haha
  • Älska
guggen och 6 till
  • Laddar…
J
R RoAd skrev:
Prova att kritisera något med nissens robotgräsklippare så ska du få se på precis samma beteende ;)
Tur man bor i lägenhet :cool:

• Gilla
djac och 2 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Eftersom du inte har koll:
[länk]
Okej, så vi ska alltså bedöma olika system efter hur de kommer att kunna fungera inräknat produkter med ospecificerad funktionalitet och inom "har som målsättning"-definierade tidsrymder? Då är jag med. (y)

• Haha
  • Gilla
djac och 3 till
  • Laddar…
Nissens
R RoAd skrev:
Knappast, rent önsketänkande från din sida.

Det var så att du tyckte att man skall länka in även gräsklipparen i ett totalt hemautomatiseringssystem och jag ser naturligtvis inte någon vits med det.
Som vanligt ville du dyvla på omgivningen din hobby, och du är oförstående för människor som inte har samma böjelse som du.

Du kan inte förstå att man kan vara nöjd med att en gräskliparrobot kan vara i ett eget fristående system, och att man kan vara nöjd med det.
I den riktiga verkligheten är nästan alla väldigt nöjda med det.

• Gilla
frasen_36
  • Laddar…
Nissens
David Wallin David Wallin skrev:
Okej, så vi ska alltså bedöma olika system efter hur de kommer att kunna fungera inräknat produkter med ospecificerad funktionalitet och inom "har som målsättning"-definierade tidsrymder? Då är jag med. (y)
Det där är en produkt som plejd utvecklat och släpper inom kort, vilket motsäger påståendet om belysning. Förstår om det är svårt för dig att det du påstått inte stämmer riktigt.
Dessa annonserades 31 Maj 2022, så det är ju ingen nyhet att de kommer precis…

• Gilla
Sittställning
  • Laddar…
Nissens
useless useless skrev:
Ungefär som att raljera över solceller i solcellstrådar fast man inte har några själv?
Vad snackar du om?
Det är inte mitt fel att solceller ekonomiskt inte är en bra investering. Kan ju vara kul att ha av andra skäl dock. Att pesentera fakta är inte att raljera..

Men det ämnet passar nog inte här…

• Haha
David Wallin
  • Laddar…
Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Ja, varför skulle han inte få det?
Jösses, du har verkligen tappat det helt......
Ja, jag undrar också varför han inte skulle få det, det undrade han själv också, så vi är minst två som tappat det då.
Men du har kvar det? :)

Nissens Nissens skrev:
Ja, jag undrar också varför han inte skulle få det, det undrade han själv också, så vi är minst två som tappat det då.
Men du har kvar det? :)
Men vem, varför och hur skulle vi kunna förbjuda det?
Märker du inte hur absurt det skulle vara?

Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Men vem, varför och hur skulle vi kunna förbjuda det?
Märker du inte hur absurt det skulle vara?
Jo, det vore verkligen absurt. Det håller nog de flesta med om. Han menade inte bokstavligen, det förstår nog du med om du vill. :)

Nissens Nissens skrev:
Jo, det vore verkligen absurt. Det håller nog de föesta med om. Han menade inte bokstavligen, det förstår nog du med. :)
Varför tog du då upp den tråden?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.