F
F fsn skrev:
Nej, inget järn i min.

snarare denna [länk]
Problemet är bara att det är en dålig produkt...kanske därför dom valde att inte fortsätta med den? Den presenteras på ett dumt sätt som ett gödsel som tar bort ogräs. Den är inte direkt premium på nåt av det och jag tycker personligen att det är olyckligt att man i princip måste läsa finstilt innan man inser att det är ett bekämpningsmedel. Min fru köpte 17kg i tron att det var gräsmattegödsel för 10 år sen. Den skall spridas på hela gräsmattan enligt instruktionen men jag använder den som punktbekämpning. Några korn på några fula blad strax innan dagg eller en halv näve på en liten klase klöver. På resten av gräsmattan anväder jag bara gödsel. Konsekvensen av det är att jag av ursprungliga två påsar på totalt 17kg så har jag efter 9-10år fortfarande 15kg kvar ungefär.
 
F fsn skrev:
Konsekvensen av det är att jag av ursprungliga två påsar på totalt 17kg så har jag efter 9-10år fortfarande 15kg kvar ungefär.
Säljer du dina 15kg? :crysmile:
 
  • Haha
ToRy
  • Laddar…
Nu har ju någon startat en tråd som handlar om just vildvuxna trädgårdsytor, (en trevlig tråd faktiskt, om man bortser från diverse barnsliga kommentarer om gräsmattor och dess ägare) kan ni inte kladda i den istället?
 
  • Gilla
J Vos och 1 till
  • Laddar…
F
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Säljer du dina 15kg? :crysmile:
Klart jag gör men inte lagligt.....
 
Oj, förlåt just det ja...du har PM! :cool::rofl:
 
  • Gilla
fsn
  • Laddar…
F
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Oj, förlåt just det ja...du har PM! :cool::rofl:
Tack för en smidig affär. Agent Orange jag skickade med bör användas med förstånd, den kan tydligen var lite lynnig har jag hört. Det är väl mest snack men alltid bäst att vara försiktig. Jag rekommenderar skyddsglasögon.
 
  • Haha
ToRy
  • Laddar…
Ähh jag låter det driva med vinden, ingen som märker något än på ett tag...:sick:
 
  • Haha
ToRy
  • Laddar…
E
F fsn skrev:
Tack för en smidig affär. Agent Orange jag skickade med bör användas med förstånd, den kan tydligen var lite lynnig har jag hört. Det är väl mest snack men alltid bäst att vara försiktig. Jag rekommenderar skyddsglasögon.

skitkul skämt!

testa att googla på "Agent orange victims".

Uppfriskande ändå att du är så öppen med hur arrogant och omvärldsfrånvänd du är. En riktig rebell med prydlig gräsmatta!

Ps. Säljer du knark? ds
 
Redigerat:
Staffans2000
E erimos skrev:
En riktig rebell med prydlig gräsmatta!

Inte bara prydlig. Den är pedantskött. Ett signum för smarta tuffingar.

Fega pojkar får inte pussa vackra flickor.

Staffan
 
F
E erimos skrev:
skitkul skämt!

testa att googla på "Agent orange victims".

Uppfriskande ändå att du är så öppen med hur arrogant och omvärldsfrånvänd du är. En riktig rebell med prydlig gräsmatta!

Ps. Säljer du knark? ds
Ni har blivit uppmanade flera gånger att lämna tråden till dess syfte. Passar inte ämnet så avstå från att läsa och framförallt, avstå från att kommentera.

jag har fö varit i Vietnam flera gånger och besökt center för Agent Orange offer 3 ggr i ”Saigon”.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
ToRy och 2 till
  • Laddar…
E
F fsn skrev:
Du är uppenbarligen helt befriad från humor. Ni har blivit uppmanade flera gånger att lämna tråden till dess syfte. Passar inte ämnet så avstå från att läsa och framförallt, avstå från att kommentera.

jag har fö varit i Vietnam flera gånger och besökt center för Agent Orange offer 3 ggr i ”Saigon”.
Fast då blir ju ditt skämt bara ännu märkligare. Eller besökte du centret för att driva med offren?

Vad det gäller trådämnet så anser jag att det är helt on topic att påtala att vissa av förslagen är olagliga, trots dina försök att förvilla om den saken. Jag anser också att moderatorn borde ingripa när brottsliga handlingar rekommenderas.
 
F
E erimos skrev:
Fast då blir ju ditt skämt bara ännu märkligare. Eller besökte du centret för att driva med offren?

Vad det gäller trådämnet så anser jag att det är helt on topic att påtala att vissa av förslagen är olagliga, trots dina försök att förvilla om den saken. Jag anser också att moderatorn borde ingripa när brottsliga handlingar rekommenderas.
Det var väl snarare dig vi drev med, det är magiskt att du inte inser det. FYI, Jag kommer att rapportera merparten av dina inlägg i tråden som osakliga. Tänkte det kan vara bra veta vem som rapporterade och varför om dom plötsligt är borta.

Ha en bättre dag.
 
  • Gilla
Dizzy84 och 1 till
  • Laddar…
E
F fsn skrev:
Det var väl snarare dig vi drev med, det är magiskt att du inte inser det. FYI, Jag kommer att rapportera merparten av dina inlägg i tråden som osakliga. Tänkte det kan vara bra veta vem som rapporterade och varför om dom plötsligt är borta.

Ha en bättre dag.
Fast tror du på allvar att jag är det minsta påverkad av att nån fåntratt sitter drar osmakliga flashback-skämt för att driva med mig på ett internetforum?

Det är du som mår så illa av att gräsmattan är okammad att du måste förgifta den. Det är liksom uppförsbacke när du ska driva med folk med en sådan utgångspunkt.

Vi får hålla tummarna för moderatorn insatser gemensamt då!
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Djur och växter i naturen dödar varje dag. Mest varandra men en hel del människor går också åt. Ska vi förbjuda skämt om naturen?
Och innan någon snusförnuftig skogsmulle får hicka: Jag vet, människan ingår i både djur och natur...

Men allvarligt talat Erimos, Staffan m.fl., kan det räcka nu? Ni är fan värre än alla Jehovas vittnen och klimatfanatiker tillsammans. SLUTA FÖRSTÖRA TRÅDEN! Inse att ni inte bestämmer över alla andras trädgårdar!
 
  • Gilla
Malin165 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.