P Pin skrev:
Ja verkligen, visst är det bra
Det är så jobbigt med näringsförbud. Man måste hitta så många nya att skriva firman på.

N Niq skrev:
Det är så jobbigt med näringsförbud. Man måste hitta så många nya att skriva firman på.
Det finns nya målvakter
Rekrytera på närmsta parkbänk

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det finns nya målvakter
Vad gör Salo numera?

R
Nu har det raderats
Alfredo Alfredo skrev:
Vad gör Salo numera?
Målvakts coach!!

R
N Niq skrev:
Finns det andra arbetsformer❓
Vitt!!!

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
  • Älska
Rejäl
  • Laddar…
Har ni preppat inför kommande apokalyps? Jag har kommit över konserverat koncentrerat vatten. När skiten träffar fläkten så att säga är det bara att öppna en burk och späda ut med vanligt kranvatten. Tror inte konceptet finns i Sverige eller ens EU. Jag fick trixa lite med blockaden men nu är burkarna hemma.

Tre konservburkar med texten "ВОДА", placerade i en pyramidformation på ett bord, mot en röd bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vitt!!!
Men vitt var ju alla färger enligt någon bättre vetande tidigare i tråden.

P Pin skrev:
Har ni preppat inför kommande apokalyps? Jag har kommit över konserverat koncentrerat vatten. När skiten träffar fläkten så att säga är det bara att öppna en burk och späda ut med vanligt kranvatten. Tror inte konceptet finns i Sverige eller ens EU. Jag fick trixa lite med blockaden men nu är burkarna hemma.

[bild]
Är det tungt vatten❓

R
P Pin skrev:

[bild]
Självklart har vi köpt pepparkakor o julmust innan dessa förbjuds av någon statlig institution..
Håll i dig för nu redovisas dom bästa av varje sort😉

• Flaska julmust från Grebbestad med vintageetikett.
    Skapa konto
  • Plåtburk med Annas Original pepparkakor, rött lock med vit dekor och hjärtformat pepparkaksmotiv. Text på locket: "Sveriges mest älskade pepparkaka!".
    Skapa konto
R
N Niq skrev:
Men vitt var ju alla färger enligt någon bättre vetande tidigare i tråden.
Vem?

R Rejäl skrev:
Vem?
Moi

Men svart är exkluderat från ”alla”

R Rejäl skrev:
Självklart har vi köpt pepparkakor o julmust innan dessa förbjuds av någon statlig institution..
Håll i dig för nu redovisas dom bästa av varje sort😉
Helgmust? Fungerar även till påsk.

R
P Pin skrev:
Moi

Men svart är exkluderat från ”alla”
Moi Moi mukula😉

• Gilla
Pin
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Helgmust? Fungerar även till påsk.
Helgmys?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.