456 454 läst · 14 236 svar
456k läst
14,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 037 inlägg
Har ni preppat inför kommande apokalyps? Jag har kommit över konserverat koncentrerat vatten. När skiten träffar fläkten så att säga är det bara att öppna en burk och späda ut med vanligt kranvatten. Tror inte konceptet finns i Sverige eller ens EU. Jag fick trixa lite med blockaden men nu är burkarna hemma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det tungt vatten❓P Pin skrev:Har ni preppat inför kommande apokalyps? Jag har kommit över konserverat koncentrerat vatten. När skiten träffar fläkten så att säga är det bara att öppna en burk och späda ut med vanligt kranvatten. Tror inte konceptet finns i Sverige eller ens EU. Jag fick trixa lite med blockaden men nu är burkarna hemma.
[bild]
Självklart har vi köpt pepparkakor o julmust innan dessa förbjuds av någon statlig institution..P Pin skrev:Har ni preppat inför kommande apokalyps? Jag har kommit över konserverat koncentrerat vatten. När skiten träffar fläkten så att säga är det bara att öppna en burk och späda ut med vanligt kranvatten. Tror inte konceptet finns i Sverige eller ens EU. Jag fick trixa lite med blockaden men nu är burkarna hemma.
[bild]
Håll i dig för nu redovisas dom bästa av varje sort😉