458 214 läst · 14 282 svar
458k läst
14,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Har ni inte behövt HLR så har ni heller inte festat på riktigt så att säga!!!Nötegårdsgubben skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 052 inlägg
Visste inte att man behövde träna på att ta emot också. Får be nästa nyanställda läsa nåt från HR.
Skogsägare
· 19 052 inlägg
Skogsägare
· 19 052 inlägg
Ja, och jag får nog erkänna att jag inte ens vet hur man häver en långburk rappt. 😱
Med ett glas öppnar man ju bara strupen och får lätt i sig 50 cl på några sekunder. Med en flaska ser man till att få spinn på innehållet så det bildas en virvel varvid luft förs till botten samtidigt som vätskan sköljer ut i god takt. Inga konstigheter.
Men en långburk? Är det så enkelt som att öl på långburk ska avnjutas, och man får ta att det tar tiotals sekunder att få i sig innehållet? 🤔
Har jag underskattat the power of HR? Kan ni andra sånt här efter några bättre halvdagseminarier per år?
Med ett glas öppnar man ju bara strupen och får lätt i sig 50 cl på några sekunder. Med en flaska ser man till att få spinn på innehållet så det bildas en virvel varvid luft förs till botten samtidigt som vätskan sköljer ut i god takt. Inga konstigheter.
Men en långburk? Är det så enkelt som att öl på långburk ska avnjutas, och man får ta att det tar tiotals sekunder att få i sig innehållet? 🤔
Har jag underskattat the power of HR? Kan ni andra sånt här efter några bättre halvdagseminarier per år?
Enda HR avdelningen som funnits på något företag jag jobbat på har bestått av ägaren/chefen. Så jag vet inte hur HR avdelningar fungerar.Nötegårdsgubben skrev:Ja, och jag får nog erkänna att jag inte ens vet hur man häver en långburk rappt. 😱
Det finns många instruktions videor på nätet där folk visar hur man dricker långburk snabbt.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 151 inlägg
Ska jag bli upprörd över denna finska etnocentrism, eller är jag en exkluderande rasist då 🤔? HR jobbar inte på söndagar, och gudstjänsten i kyrkan tog slut kl 11 så jag kan inte fråga Herrens tjänare heller - så då är det bara er i tråden kvar att fråga....N Niq skrev: