422 349 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Hitta har väl bara svenska nummer❓S Sona2012 skrev:Skriver man Gud är det underförstått Gud som kristna tror på ( judarna kallar honom Jahve och muslimerna Allah) ingen av gudarna i den kinesiska mytologin som oftast heter något annat.
Och vad är faxnumret till Jade kajsarens Himmelska domstol? Jag gjorde en sökning på Hitta och de hade inga nummer till Jadekejsaren!!!
Nu har du ju redan nämnt andra namn på samma gud. Vilka kristna menar du då finns ju flera olika❓
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Jag tycker det är ganska svävande. Men jag tycker har är lite egotrippad. När man inte får ha någon brevid.N Niq skrev:
Dessutom 2024 varken har mail eller fäjsbåk. tycker jag är ganska gammalmodigt. Jag skulle aldrig anlita ett företag som inte har några kontaktuppgifter
Behöva gå till kyrkan och hoppas han har lust...
För oss som begriper hur det fungerade på den tiden med gudar och religion är det solklart att de bara skulle ha en gud, Gud, och inte hålla på med flera olika!Bananskalare skrev:Jag tycker det är ganska svävande. Men jag tycker har är lite egotrippad. När man inte får ha någon brevid.
Dessutom 2024 varken har mail eller fäjsbåk. tycker jag är ganska gammalmodigt. Jag skulle aldrig anlita ett företag som inte har några kontaktuppgifter
Baha, fäjsbåk är Satans maskineri för osanning och vuxenmobbing. , klart Gud inte håller på med det svamlet!!
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
nää Fäjsbåk är jätte seriöst!S Sona2012 skrev:
Men du att satan hänger med i modet? men inte gud? Det måste vara modet som saknas
Solen är också en gud iblandS Sona2012 skrev:
Beror på vilken Gud vill prata med. Du lär knappast hitta Oden eller Tor i kyrkanBananskalare skrev:Jag tycker det är ganska svävande. Men jag tycker har är lite egotrippad. När man inte får ha någon brevid.