N Niq skrev:
Man får väl skicka fax eller något
Det tror jag inte.

S Sona2012 skrev:
Är det en diesel är det väl EGR- ventilen som larmar, att byta den och elektroniken brukar vara dyrt.
Är det bättre om det är dyrt?

F fribygg skrev:
Är det bättre om det är dyrt?
Det tycker inte jag, men har du gott om pengar kanske du tycker annorlunda??

S Sona2012 skrev:
Det tycker inte jag, men har du gott om pengar kanske du tycker annorlunda??

Bananskalare Bananskalare skrev:
Där allt dyrt är billigt. Och allt billigt är dyrt
Ordningen är viktig
Vilken ordning ❓

S Sona2012 skrev:
Skriver man Gud är det underförstått Gud som kristna tror på ( judarna kallar honom Jahve och muslimerna Allah) ingen av gudarna i den kinesiska mytologin som oftast heter något annat.
Och vad är faxnumret till Jade kajsarens Himmelska domstol? Jag gjorde en sökning på Hitta och de hade inga nummer till Jadekejsaren!!!
Hitta har väl bara svenska nummer❓
Nu har du ju redan nämnt andra namn på samma gud. Vilka kristna menar du då finns ju flera olika❓

N Niq skrev:
Hitta har väl bara svenska nummer❓
Nu har du ju redan nämnt andra namn på samma gud. Vilka kristna menar du då finns ju flera olika❓
Finns bara en Gud för alla kristna!

S Sona2012 skrev:
Finns bara en Gud för alla kristna!
Du skall inga andra gudar hava jämte mig antyder att det finns många.

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vilken ordning ❓
Det är inte så viktigt

N Niq skrev:
Du skall inga andra gudar hava jämte mig antyder att det finns många.
Jag tycker det är ganska svävande. Men jag tycker har är lite egotrippad. När man inte får ha någon brevid.
Dessutom 2024 varken har mail eller fäjsbåk. tycker jag är ganska gammalmodigt. Jag skulle aldrig anlita ett företag som inte har några kontaktuppgifter
Behöva gå till kyrkan och hoppas han har lust...

Jag tycker det är ganska svävande. Men jag tycker har är lite egotrippad. När man inte får ha någon brevid.
Dessutom 2024 varken har mail eller fäjsbåk. tycker jag är ganska gammalmodigt. Jag skulle aldrig anlita ett företag som inte har några kontaktuppgifter
För oss som begriper hur det fungerade på den tiden med gudar och religion är det solklart att de bara skulle ha en gud, Gud, och inte hålla på med flera olika!

Baha, fäjsbåk är Satans maskineri för osanning och vuxenmobbing. , klart Gud inte håller på med det svamlet!!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
För oss som begriper hur det fungerade på den tiden med gudar och religion är det solklart att de bara skulle ha en gud, Gud, och inte hålla på med flera olika!

Baha, fäjsbåk är Satans maskineri för osanning och vuxenmobbing. , klart Gud inte håller på med det svamlet!!
nää Fäjsbåk är jätte seriöst!
Men du att satan hänger med i modet? men inte gud? Det måste vara modet som saknas

S Sona2012 skrev:

Solen är också en gud ibland

Beror på vilken Gud vill prata med. Du lär knappast hitta Oden eller Tor i kyrkan

N Niq skrev:
Solen är också en gud ibland
Vissa har dyrkat olika solgudar. Men det var inte Gud utan tex Ra
Jag skriver om Gud som kristna tror på

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.